اخبار داغ

رییس دادگستری هرمزگان خبر داد؛

ضرب العجل دستگاه قضا برای ترخیص کالاهای اساسی بازار

ضرب العجل دستگاه قضا برای ترخیص کالاهای اساسی بازار
صالحی گفت: در بازدید روزهای اخیر یک کشتی حامل روغن به دلیل اختلافات مالی و ناهماهنگی به مدت سه ماه در دریا معطل بود و با ورود دستگاه قضا پهلو گرفت و مواد آن تخلیه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صالحی، رییس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه افتتاح قرارگاه های طرح تحول محلات هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه در راستای منویات رهبری و تاکید رییس قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با قاچاق، دادگستری استان به مبارزه با این پدیده شوم پرداخت، گفت: بازدیدهای مستمر و منظم از گمرکات، بنادر و انبار اموال تملیکی سطح استان توسط دادستان ها هفته ای یکبار صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: هدف از بازدید مستمر، نظارت برای جلوگیری از قاچاق و تعیین تکلیف کالاهاییست که در انبار بنادر، گمرکات و اموال تملیکی وجود دارد.

,

صالحی عنوان کرد: طی بازدید در روزهای اخیر یک کشتی حامل روغن به دلیل اختلافات مالی و ناهماهنگی به مدت سه ماه در دریا بود طی سه روز با ورود دستگاه قضا پهلو گرفت و مواد آن تخلیه شد همچنین طی بازدید از انبارهای برنج مقداری برنج در آن وجود داشت که ضرب الاجل توزیع آن صادر شد و یک سری از کالاها در انبارهای اموال تمکیلی بود که حکم ترخیص آنها نیز صادر شد.

,

صالحی اظهار کرد: با توجه به فرماش مقام معظم رهبری(عج) مبنی بر اینکه دستگاه قضا همکاری لازم با دستگاه های اجرایی داشته باشد؛ با برگزاری یک جلسه با حضور دستگاه های اجرایی بنا شد کالاهای اساسی برای تنظیم بازار ترخیص شود و برای حمل سریع آنها با راهداری برای در اختیار قرار دادن کامیون هماهنگی صورت گرفت.

,

وی با بیان اینکه ضرب العجل به اشخاص حقیقی که کالاهایشان در انبار ها موجود بود داده شد، خاطر نشان کرد: برای تنظیم بازار و مبارزه با گران فروشی همان گونه که مشاهده می شود کالاهای اساسی بعد از ترخیص وارد بازار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه