اخبار داغ

جانشین سپاه کاشمر خبر داد؛

اجرای رزمایش هفتگانه بسیج در کاشمر / بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموشی فتنه های مختلف شد

اجرای رزمایش هفتگانه بسیج در کاشمر / بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموشی فتنه های مختلف شد
صفایی با بیان اینکه چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج با برنامه هایی تحت عنوان رزمایش هفتگانه بسیج در شهرستان کاشمر برگزار می شود، گفت: بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموش شدن فتنه های مختلف در کشور بود و این تفکر است که انقلاب را زنده نگه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عباس صفایی، جانشین سپاه ناحیه کاشمر، بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۵۷ شرق و غرب حاکمیت دنیا را برعهده داشتند و هر کشوری برای زنده بودن باید به این دو قدرت متصل می بود ولی امام راحل با اتکاء بر قدرت ایمان شعار نه شرقی و نه غربی را عملی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج به نوعی انقلاب را بیمه کردند، خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب هر فتنه ای که بر علیه انقلاب برپا شد بسیج از جمله پیشروترین نیروها در میدان های مختلف بود.

,

جانشین سپاه ناحیه کاشمر با تاکید بر اینکه بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموش شدن فتنه های مختلف در کشور بود و این تفکر است که انقلاب را زنده نگه داشته است، تصریح کرد: بسیج و تفکر بسیجی در هر صحنه ای پیشتاز است و به صورت گمنام در روستاها و شهرهای مختلف خدمات رسانی می کند.

,

وی با بیان اینکه بیش از 9 هزار رزمنده بسیجی و 600 شهید در شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در صحنه های مختلف حضور داشتند، اذعان کرد: چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج با برنامه هایی تحت عنوان رزمایش هفتگانه بسیج در شهرستان کاشمر برگزار می شود.

,

صفایی تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه های هفته بسیج دانست و عنوان کرد: 5 هزار لوح تقدیر با امضاء فرمانده کل سپاه، سردار سلامی به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان کاشمر تقدیم خواهد شد.

,

وی با اشاره به راه اندازی گروه های جهادی محله محور تحت عنوان پویش سلیمانی ها در کاشمر، تشریح کرد: این گروه های جهادی کار شناسایی بیماران کرونایی در هر محله و تاکید بر رعایت مدت زمان قرنطینه خانگی را در دستور کار خواهند داشت.

,

جانشین سپاه ناحیه کاشمر در ادامه به سایر برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: برگزاری رزمایش آموزش سواد رسانه در فضای مجازی، توزیع 10 هزار ماسک توسط گروه های امر به معروف، اجرای سرودهای خیابانی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع)، نمایش اقتدار بسیج با اجرای گشت های محله محور، رزمایش نهضت کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی، توزیع 35 سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند، بازسازی قنات، افتتاح خانه محرومان و... از جمله برنامه هایی است که همزمان با هفته بسیج در شهرستان کاشمر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه