اخبار داغ

دبیر اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه خبر داد؛

فرصت ویژه اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه»

فرصت ویژه اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه»
دبیر اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه گفت: فعالان عرصه رسانه می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ انتشار فراخوان را تا ۲۲ بهمن‌ماه به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس فرهنگی شیرازه؛ مهدی توکلیان دبیر اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه در گفت‌وگویی با تشریح فعالیت‌های این جشنواره گفت: شهریورماه امسال فراخوان مشارکت اهالی رسانه در نخستین جشنواره کتاب خوان و رسانه منتشر شد و  از همان روزهای نخست اقبال خوبی از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه صورت گرفت و مطالب رسانه‌ای خوب و جذابی نیز تولید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: نخستین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» در سال پایانی قرن در موضوعاتی نظیر «کتابخانه»، «کتابدار»، «کتاب خوان»، «اهدای کتاب»، «کتابخانه و خانواده»، «مسئولیت اجتماعی نهاد کتابخانه های عمومی کشور»، «ترویج فرهنگ مطالعه»، «برگزاری محافل تخصصی در طول سال با رویکرد مورد نیاز ملی و استانی» مانند «محافل ادبی»، «فضای مجازی و کتابخانه»، «توجه به نقش آموزش در کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود.
,
 
,
 دبیر اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه بیان کرد: فعالان عرصه رسانه می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ انتشار فراخوان را تا ۲۲ بهمن ماه به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه