اخبار داغ

رییس مرکز انتقال خون همدان خبر داد؛

عدم مشکل از لحاظ ذخایر خونی در همدان/مردم اهدای خون را جز ضروریات در ایام قرنطینه بدانند

عدم مشکل از لحاظ ذخایر خونی در همدان/مردم اهدای خون را جز ضروریات در ایام قرنطینه بدانند
افشین محمدی با بیان اینکه در خصوص ذخایر خونی در همدان مشکلی نداریم گفت: با توجه به اینکه روزانه به پلاکت نیاز داریم از مردم می خواهیم در ایام قرنطینه هم اهدای خون را جزء ضروریات ببینند و برای اهدا در مراکز انتقال خون حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اهدای خون فرهنگ حسنه ای است که باید زنده نگه داشته باشد، چرا که ترویج آن ضامن سلامت جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

با شیوع ویروس کرونا نیاز بیماران به خون بسیار بیشتر از قبل شده است، در این میان برخی از اهداکنندگان به دلیل ترس از مبتلا شدن از مراجعه به مکان پرتردد خودداری می کنند همین امر سبب شده بود در هفته های اخیر برخی استان ها با مشکل کمبود خون مواجه شوند جهت مطلع از وضعیت ذخایرخونی در استان همدان گفتگویی با افشین محمدی، مدیرکل انتقال خون استان همدان صورت گرفت.

,

رییس مرکز انتقال خون همدان با بیان اینکه در خصوص اهدا  و ذخایر خونی در همدان مشکلی نداریم گفت: در طی هفته جاری برای اهدای خون بسیار مراجعه کننده داشتیم و خوشبختانه توانستیم نیاز سراسر استان را تامین کنیم.

,

ارسال ۳ هزار واحد خون به استان های دیگر

, ارسال ۳ هزار واحد خون به استان های دیگر, ارسال ۳ هزار واحد خون به استان های دیگر,

محمدی با اعلام خبر ارسال ۳ هزار واحد خون به استان های دیگر افزود:  این تعداد واحد خون را به استان های تهران، گیلان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال کرده ایم.

,

وی اظهار کرد: ما برای بحث پلاکت که قابل ذخیره سازی نیست نیاز به خون داریم که از مردم می خواهیم در این زمینه هم کمک ما باشند.

,

مردم اهدای خون را جز ضروریات در ایام قرنطینه بدانند

, مردم اهدای خون را جز ضروریات در ایام قرنطینه بدانند, مردم اهدای خون را جز ضروریات در ایام قرنطینه بدانند,

رییس مرکز انتقال خون همدان تصریح کرد: با توجه به به اینکه احتمال قرنطینه سازی در هفته آینده هست و مردم باید برای ضروریات از منزل خارج شوند از آن ها می خواهیم که اهدای خون هم جزء ضروریات ببینند و در این امر شرکت کنند.

,

وی در پایان با اعلام رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مراکز اهدای خون گفت: تمامی پروتکل ها در محیط اهدا از جمله جلوگیری از تجمع، فاصله گذاری بین تخت ها و استفاده از فن های تهویه های هوا رعایت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه