اخبار داغ

صبح امروز در فرمانداری بهمئی صورت گرفت:

مدیر شبکه بهداشت بهمئی معارفه شد+تصاویر

مدیر شبکه بهداشت بهمئی معارفه شد+تصاویر
مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شبکه بهداشت بهمئی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شبکه بهداشت و درمان بهمئی صبح امروز در محل دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

این نشست با حضور بانشی،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت و درمان استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با تقدیر از زحمات 4 ساله رئیس سابقه شبکه بهداشت و درمان بهمئی،گفت:سعی می کنیم از تجارب مهندس آبشنگ در جاهای بهتری استفاده کنیم.

,

 

,

, ,

 محمد مهدی بانشی با تبریک به مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان بهمئی،خاطرنشان کرد:امیدواریم دکتر طاهری در سمت جدید خود دو حوزه بهداشت و درمان را جدی بگیرند.

,

 

,

فرماندار بهمئی در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیر سابق و تبریک به مدیر جدید،گفت: با توجه به شرایط حاد کرونایی حاکم بر جامعه و نبود بیمارستان در شهرستان، از مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان ومسئولان دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم نسبت به تکمیل و راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی شهر لیکک اقدام کنند.

,

 

,

حکمت اله سنایی افزود: با توجه به اینکه مدیر جدید خود پزشک و از حوزه درمانی هستند، انتظار داریم شاهد تحولات بیشتری در حوزه سلامت شهرستان باشیم.

,

, ,

علی آبشنگ،مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان بهمئی در این مراسم با تقدیر از همکاری و همراهی 4 ساله مسئولان بهمئی به خصوص پرسنل بهداشت و سلامت شهرستانی،آمادگی خود را برای همکاری با مدیر جدید شبکه در راستای خدمتگزاری به مردم اعلام کرد.

,

 

,

 

,

هاشم طاهری،مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان بهمئی در این آئین با تقدیر از اعتماد رئیس دانشگاه علوم پزشکی نسبت به انتخاب وی ، از زحمات 4 ساله مدیر سابق تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه