اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار مطرح کرد؛

توزیع 42 میلیون بسته معیشتی توسط بسیج اقشار در خراسان رضوی

توزیع 42 میلیون بسته معیشتی توسط بسیج اقشار در خراسان رضوی
عفت‌‌پناه گفت: در رابطه با بحث کمک مؤمنانه از ابتدای سال تاکنون 730 هزار ماسک و 51 هزار پاپوش، 150 بسته بهداشتی، 42 میلیون بسته معیشتی در سطح استان توسط 22 قشر بسیج اقشار تهیه و توزیع‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌حسن عفت‌پناه، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: باگذشت 40 سال از شروع انقلاب اسلامی در ایران بسیج با توان مردمی خود توانست در عرصه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی ورود کند و با توجه به وجود قشر‌های مختلف در جامعه، تشکیل بسیج اقشار این خلأ را در کشور برطرف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بسیج یک صفت روحی برای جلوه‌نمایی اقتدار مردم ایران بوده که از گذشته تابه‌حال در جبهه‌های نظامی، اقتصادی و سلامت همراهشان است.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار ادامه داد: اکنون در شرایط کرونایی و افزایش آمار فوت‌شدگان براثر ابتلا به ویروس کرونا، بسیج بستری برای حضور و خودنمایی نخبگان ایرانی است تا با استفاده از ظرفیت‌هایشان بتوانند با این ویروس منحوس مقابله کنند.

,

عفت‌پناه خاطر نشان کرد: در رابطه با بحث کمک مؤمنانه از ابتدای سال تاکنون 730 هزار ماسک و 51 هزار پاپوش، 150 بسته بهداشتی، 42 میلیون بسته معیشتی در سطح استان توسط 22 قشر بسیج اقشار تهیه و توزیع‌شده است.

,

وی افزود: در حال حاضر همچون زمان جنگ همه مردم در قالب بسیج و خیریه‌ها پای‌کار آمده‌اند تا در جنگ امروز که جنگ اقتصادی است به نیازمندان کمک‌رسانی کنند.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار تأکید کرد: اکثریت مخاطبین بسیج اقشار در اداره و کارخانه‌‌ها قشر جوان‌ است تا با تعمد به تحقق بیانیه گام دوم رهبری بتوان افق امیدبخشی را برای آینده انقلاب اسلامی رقم زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه