اخبار داغ

خیابان هایی که مردم شهر یاسوج را کلافه کرده اند

مسئولان شهرداری یاسوج، خیابان ابوذر 5 را دریابید+تصاویر

مسئولان شهرداری یاسوج، خیابان ابوذر 5 را دریابید+تصاویر
تعدادی از ساکنان خیابان ابوذر 5 شهر یاسوج با ارسال تصاویری به این پایگاه خبری با بیان کردند آسفالت این خیابان بعد از 2 سال دچار فرسایش شده است، بیان کردند: تقاضای پیگری آسفالت این خیابان را از مسئولان شهرداری خواهانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس آسفالت خیابان ها و کوچه ها یکی از ابتدایی ترین موضوعات برای خدمت به شهروندان است که باید توسط شهرداری ها پیگیری و دنبال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در همین رابطه شهر یاسوج به دلیل ظرفیت های گردشگری و پایتخت طبیعت باید دارای خیابان های آسفالت، معابر سنگفرش، استفاده از فضای سبز در ورودی و خروجی مشاهده شود.

,

 

,

هر چند آسفالت خیابان ها، مناظر طبیعی در شهر یاسوج وجود دارد اما  برخی نقاط  از آسفالت با کیفیت بی بهره هستند یا دچار فرسایش شده اند، این موضوع می تواند در تابستان سبب گرد و خاک و در زمستان با تجمع آب و جاری شدن آن بر روی سطح خیابان برای شهروندان دردسر ساز شود.

,

 

,

در همین راستا ساکنان خیابان ابوذر 5 با ارسال تصاویری به این پایگاه خبری بیان کردند: آخرین بار این خیابان حدود 20 سال پیش آسفالت شد اما در شرایط حاضر وضعیت مناسبی ندارد و دچار فرسایش شده است، با وجود پیگیری و نامه نگارهای مختلف از شهرداری اما تا کنون اقدامی نشده است.

,

 

,

این شهروندان بیان کردند: تردد در این خیابان با مشکل مواجه شده و وجود دست اندازهای فراوان سبب استهلاک خودروها، خطر برای تردد کنندگان، و همچنین مشکلاتی نظیر گرد و خاک در تابستان و جمع آوری آب در سطح خیابان در زمستان می شود.

,

 

,

آنها  خواستار بررسی وضعیت نامناسب خیابان ابوذر 5 شده و پیگری آسفالت این خیابان را از مسئولان شهرداری خواستار شدند.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه