اخبار داغ

در آستانه هفته بسیج صورت گرفت:

تعمیر و مرمت مدرسه شهید طیب روستای موگر به همت گروه های جهادی لنده+تصاویر

تعمیر و مرمت مدرسه شهید طیب روستای موگر به همت گروه های جهادی لنده+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه لنده از اعزام گروه های جهادی بسیج سازندگی ناحیه لنده به روستای موگر و تعمیر و مرمت مدرسه شهید طیب خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس روح الله ویسی با تبریک هفته بسیج گفت: امروز و در آستانه گرامیداشت هفته بسیج گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده با حضور در روستای موگر( روستای شهید طیب) از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده و تعمیر و مرمت مدرسه ابتدای این روستا خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,

 

,

وی افزود: به دلیل نبود جاده دسترسی به روستای موگر امروز بسیجیان با دستگاه گرگر(جره) مجبور به گذر از رودخانه خروشان مارون شدند که به لحاظ شرایط کنونی ساکنین واقعا کاری سخت و دشوار است که مخاطرات خاص خود را به همراه دارد.

,
 
,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد:امروز علاوه بر استقرار گروه های جهادی با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان لنده مقادیری بسته کمک های مومنانه به ساکنین این روستا اهدا شد.

,
 
,

 

,

وی تاکیدکرد: وضعیت جاده ارتباطی این روستا یکی از مهمترین مطالباتی است که حتما باید در دستور کار مسئولان راهداری شهرستان و استان قرار گیرد.

,
 
,

 

,

ویسی خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه هرکجا احساس کند نیاز است که گروه های جهادی ورود پیدا کنند به یاری دولتمردان می شتابد و در همین قضیه کرونا امروز به این نتجیه رسیدند که بهترین ظرفیت برای کنترل بیماری کرونا بحث حضور فعال بسیج است.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه