اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه پاوه عنوان کرد:

تشریح برنامه های هفته بسیچ در پاوه/ بهره گیری از فضای مجازی برای گرامیداشت این هفته

تشریح برنامه های هفته بسیچ در پاوه/ بهره گیری از فضای مجازی برای گرامیداشت این هفته
ارسلان سلطانقلی گفت: برنامه های هفته ی بسیج امسال تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است و سعی شده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت این هفته بهره گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هزار ماسوله، ارسلان سلطانقلی امروز پنجشنبه در جلسه  برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته ی بسیج در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: هر کسی کار خود را بصورت خالصانه و برای خدا انجام داد دارای تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال از پنجشنبه بیست و نهم آبان ماه لغایت جمعه هفتم آذر ماه است، افزود: برنامه های هفته ی بسیج امسال تحت تاثیر کرونا بوده سعی شده برنامه هایی که در آنها نیاز به حضور جمعیت باشد اجرا نشده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت این هفته ی مبارک بهره برداری شود .

فرمانده سپاه ناحیه  پاوه گفت: اکثریت قریب به اتفاق مدیران ، کارمندان وکارگران ادارات پاوه از اعضای بسیج هستند و قطعاً این عزیزان فضا سازی مناسبی در خصوص گرامیداشت هفته ی بسیج هم در داخل و هم در خارج ادارات و در سطح شهر انجام خواهند داد .

سرهنگ سلطان قلی ادامه داد: از ادارات انتظار می رود در طول هفته ی بسیج اقدام به توزیع ماسک رایگان در بین مراجعین خود کنند و بسیج هم بخشی از ماسک های رایگان در اختیار ادارات قرار دهد.

وی اضافه کرد: در صورت فراهم شدن زنگ هفته ی بسیج با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در روز شنبه اول آذر از طریق شبکه ی شاد نواخته خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: از پنجشنبه تمامی خود پردازها پیام تبریک هفته ی بسیج را بصورت مستمر تا پایان هفته ی بسیج به نمایش خواهند گذاشت.

سلطان قلی تصریح کرد: در هفته ی بسیج با هماهنگی های انجام گرفته توسط  بسیج ادارات و با همکاری اداراتن آبفا ، جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن ، اداره ی ورزش و جوانان آ اداره ی برق و مخابرات میز خدمت در روستای سریاس دایر شده و مشکلات روستای فوق از نزدیک مطرح و مدیران ادارات نسبت به هماهنگیهای لازم جهت رفع مشکلات با همکاری سپاه اقدام خواهند کرد.

وی افزود: مرحله ی سوم هفته ی بسیج کمک های مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر جامعه اجرا خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی اداره ی آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی  مسابقات خاطره نویسی ، شعر  و نقاشی از طریق فضای مجازی اجرا خواهند شد که دانش آموزان درسطح گسترده ایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر ماموریتهای بسیج از طرف قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونا (قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی ) در هفته ی بسیج برنامه ی آمران سلامت با هدف رعایت توصیه های بهداشتی و توزیع ماسک رایگان درسطح شهر به موقع اجرا در خواهد آمد .

سلطان قلی در پایان گفت: در هفته بسیج پویش نذر خون (اهدای خون) به بانک خون پاوه انجام خواهد پذیرفت که امیدواریم با توجه به نیاز بیماران شهروندان در این پویش نقش موثری داشته باشند .

عبداله زاده معاون فرماندار پاوه نیز در جلسه ی برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته ی بسیج اظهار داشت: بسیج یادگار حضرت امام (ره) است لذا همه باید در تقویت آن کوشش نمایند .

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه ی پاوه در خصوص اشتغالزایی در روستاها نقش موثری داشته است، گفت: باید در فضای مجازی و به ویژه شبکه ی شاد با ایجاد محتواهای رسانه ایی مناسب هفته ی بسیج به بهترین شیوه گرامی داشته شود .

عبدالله زاده ادامه داد: بزودی گروه های جهادی بسیج با محوریت اجرای پروتکل های بهداشتی در محلات نقش آفرینی خوبی در مقابله با کرونا خواهند داشت.

وی در پایان گفت: ادارات موظف هستند هفته ی بسیج را در این هفته از طریق نصب بنرهای مناسب این هفته  گرامی داشته،  برنامه های مجازی خاص و مختص اداره ی خود را تهیه و در فضای مجازی توزیع مناسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه