اخبار داغ

عیادت رییس دادگستری هرمزگان از مصدوم حادثه تخریب دربندرعباس

عیادت رییس دادگستری هرمزگان از مصدوم حادثه تخریب دربندرعباس
رییس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در بیمارستان شهید محمدی از مصدوم حادثه تخریب یک منزل مسکونی توسط شهرداری بندرعباس عیادت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از هرمز؛ رییس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در بیمارستان شهید محمدی از مصدوم حادثه تخریب یک منزل مسکونی توسط شهرداری بندرعباس ضمن عیادت از بیمار و با اعضای خانواده وی درجریان روند رسیدگی به وضعیت و مراحل درمان وی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: براساس گزارش مسوولان بیمارستان، روند درمان مصدوم ادامه دارد و کادر درمانی با جدیت از همان دقایق ابتدایی حادثه وارد عمل شده اند و به سازمان‌های حمایتی هم دستور قضایی داده شده است که به این خانواده کمک فوری شود.

,

وی با بیان اینکه همه خدمات بیمارستانی برای فرد مصدوم، رایگان خواهد بود و باید طول درمان او نیز به صورت کامل طی شود، تأکیدکرد: آنچه در مورد تخریب محل سکونت این خانم در بندرعباس رخ داده و نوع و شیوه عملکرد مسوولان و کارکنان شهرداری و نحوه برخورد با آنچه از سوی آنها غیرقانونی خوانده شده، به طور دقیق در دست بررسی است.

,

به دنبال انتشار فیلمی از تخریب سرپناه یک زن سرپرست خانوار در شبکه‌های اجتماعی و بازتاب گسترده آن مسوولان استان هرمزگان از جمله استاندار و دادستان بندرعباس واکنش نشان دادند.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس گفت: پرونده قضایی برای متخلفین تشکیل و چگونگی رویداد در دست بررسی است.

,

شهرداری بندرعباس پنجشنبه شب با انتشار متنی اعلام کرد: منزل این زن در زمین‌های تصرفی ملی ساخته شده بود و ساخت و ساز آن غیر قانونی بوده است.

,

در ادامه این متن آمده است: پیش از این، چندین مرتبه به این خانواده تذکر داده شده بود که محل را ترک کنند زیرا در منطقه غیرمجاز و نا امن که بستر رودخانه بود اقدام به ساخت این اتاقک کرده بودند.

,

بر اساس این متن با دستور شهردار، تکلیف شده که علاوه برپرداخت تمام هزینه های درمان با هماهنگی وزارت مسکن و شهرسازی زمینی به این خانواده اهدا شود.

,

این زن سرپرست خانوار پس از تخریب خانه (اتاقک) اقدام به خودسوزی کرده و هم اکنون با ۱۷درصد سوختگی در بیمارستان بستری است.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه