اخبار داغ

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصارالحسین (ع):

بسیجیان پیشکسوت همدانی با راه‌اندازی پویش "نذر خون" به یاری بیماران شتافتند

بسیجیان پیشکسوت همدانی با راه‌اندازی پویش "نذر خون" به یاری بیماران شتافتند
محمدرضا عزتی گفت: به مناسبت هفته بسیج از شنبه یک اذر تا پنج شنبه ۶ آذر بسیجیان پیشکسوت استان همدان در رزمایش نذر خون شرکت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با توجه به نیاز مبرم بیماران به دخایر خونی اعضای بسیج پیشکسوتان همدان با راه اندازی پویش نذر خون اقدامی موثر در این خصوص انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این خصوص محمدرضا عزتی، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه انصارالحسین ع در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم هموطنان به گروه های مختلف خونی گفت: با توجه به شریط موجود اهدای خون بسیار می تواند کمک موثری به بیماران نیازمند باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: به ویژه پیرو تاکیدات فرمانده معظم کل قوا که بر همیاری و هم نوعی با هموطنان تاکید دارند پویش نذر خون توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه انصارالحسین راه اندازی شده است.

,

عزتی اضافه کرد: این عزیزانی که همه پیشکسوت و بازنشسته هستند همچون دوران دفاع مقدس که خون و جانشان را دادند الان هم در صف اول پیشرو هستند و اعلام آمادگی کرده اند.

,

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج و بخاطر شرایط موجود از شنبه 1 اذر تا پنج شنبه 6 آذر بسیجیان پیشکسوت رزمایش نذرخون را انجام خواهند داد گفت: روز پنج شنبه 6 آذر روز نمادین است که مسئولین هم حضور دارند و از اصحاب رسانه می خواهیم که این برنامه را پوشش خبری دهند.

,

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصارالحسین ع در پایان تصریح کرد: واقعا این حرکتی که این پیشکسوتان بسیجی انجام می دهند و شاید برخی هم جانباز و آزاده هستند و توانایی آن چنانی نداشته باشند می تواند به عنوان الگو برای تمام هموطنان باشد تا زکات سلامتی بدنشان را با اهدای خون بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه