اخبار داغ

معاون استاندار همدان:

ورود افراد غیربومی به شهرهای قرمز استان همدان ممنوع است/ کنترل غیربومی‌ها با دوربین هوشمند

ورود افراد غیربومی به شهرهای قرمز استان همدان ممنوع است/ کنترل غیربومی‌ها با دوربین هوشمند
مصطفی آزاد بخت گفت: در تقسیم بندی جدید شهرستان ها از لحاظ وضعیت بیماری کرونا، تنها شهرهای نهاوند، تویسرکان، رزن و درگزین نارنجی هستند و مابقی شهرستان های استان همدان در حالت قرمز به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: نحوه اعمال محدودیت ها در مدیریت بیماری کرونا به صورت محله محور در هر شهرستان و با محوریت فرماندار انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: تعطیلی اصناف و گروه های شغلی با توجه به شرایط شهر و وضعیت سه گانه زرد نارنجی و قرمز و با توجه به دستور العمل ابلاغی و نحوه کار کارکنان در شرایط سه گانه انجام خواهد شد.

,

آزادبخت با اشاره به اینکه ساعات محدودیت ها در دستور العمل های تکمیلی متعاقبا اعلام میشود، تاکید کرد: محدودیت ها در هر شهرستان و با توجه به سطح هر شهرستان برنامه ریزی خواهد شد.

,

معاون استاندار همدان اظهار کرد: در زمینه عبور و مرور پلاک های متعلق به دیگر استانها با توجه به وضعیت شهر همدان، برای آن تصمیم گیری می شود؛ یعنی فی الحال در سطح شهر هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

,

وی ورود افراد غیر بومی به شهر های قرمز را ممنوع اعلام کرد و از کنترل آنها از طریق دوربین های هوشمند خبر داد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در پایان ضمن تاکید بر اینکه ورود خودروها با پلاک های غیر بومی ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی در پی خواهد داشت، اعلام کرد: محدودیت ها تا زمانی که وضعیت بیماری کرونا به حالت عادی برگردند، ادامه خواهد داشت و مشارکت مردمی در این خصوص می تواند به تغییر وضعیت کرونا کمک کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه