اخبار داغ

فرماندار رودان خبرداد؛

ورود پلاک‌های غیربومی به رودان ممنوع است/ احضار ۲۱ متولی برگزاری جشن عروسی

ورود پلاک‌های غیربومی به رودان ممنوع است/ احضار ۲۱ متولی برگزاری جشن عروسی
غلامپور گفت: ورود به شهرستان رودان با پلاک های غیر بومی ممنوع و مطابق با دستورالعمل این طرح در صورت ورود ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی غلامپور فرماندار رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اظهار کرد: هرگونه عدم رعایت پروتکل ها در سطح دستگاه های اجرایی تخلف و به معنای واقعی جرم تلقی می شود و با توجه به اینکه وضعیت رودان به لحاظ شیوع کرونا هم اکنون نارنجی می باشد، از یک آذرماه ادارات شهرستان با یک دوم نیروهای خود خدمت رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه مدیران ادارات، نهادها و بانک ها به رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت جامعه باشند افزود: مجموعه گروه‌های ۳ و۴ اصناف در شهرستان از روز یکم آذر ماه به مدت دو هفته  تعطیل هستند و نظارت دقیق بر حسن اجرای این امر از سوی متولیان امر انجام می شود.

,

غلامپور ادامه داد: دفاتر شرکت های خصوصی، پارک ها و بوستان ها، مهد کودک ها، تالار های پذیرایی و رستوران ها، آرایشگاه های زنانه، سالن های نمایش و تئاتر، همه فعالیت ها مرتبط با مباحث فرهنگی، استخرها و سالن ها و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی هستند به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

,

وی از ممنوعیت هرگونه مراسم آیینی، عزا و عروسی در این ایام خبرداد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با دادستان شهرستان و بر اساس مصوبات ستاد کرونا شهرستان، برگزاری هرگونه تجمع و جشن عروسی و مراسم عزا در رودان به دلیل قرارگرفتن در وضعیت نارنجی ممنوع بوده و قطعا با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد.

,

فرماندار رودان از احضار ۲۱متولی برگزاری جشن عروسی خبرداد و همچنین از مردم خواست گزارش های صحیح خود را به فرمانداری، بخشداری ها، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و مجموعه قضایی ارسال کنند که مطابق قانون با آنها برخورد شود.

,

رئیس ستاد کرونا شهرستان رودان همچنین از تعطیلی مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه در شهرستان رودان نیز خبر داد و عنوان کرد: این دو هفته نماز جمعه نیز در رودان برگزار نخواهد شد و مساجد و بقاع متبرکه  نیز برای برپایی نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و مذهبی تعطیل می باشند.

,

وی در خصوص تردد وسایل نقلیه نیز در سطح شهرستان بیان کرد: طی بازده زمانی اجرای این طرح،ورود خودرو های شخصی با پلاک غیر بومی ممنوع می باشد و تنها وسایل نقیله و حمل نقل عمومی محور تردد خواهند داشت و مینی بوس هایی که به جابه جایی کارگران واحد های تولیدی مشغول اند مجاز به تردد اند و ورود خودروهای با پلاک شهرهای نارنجی استان و استان های دیگر به رودان در این ایام ممنوع است.

,

غلامپور خاطر نشان کرد: ورود به شهرستان رودان با پلاک های غیر بومی ممنوع است و مطابق با دستورالعمل این طرح در صورت ورود هر یک از خودروها با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه