اخبار داغ

در اولین روز از هفته بسیج؛

بسیجیان سرخسی از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل کردند

بسیجیان سرخسی از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل کردند
همزمان با اولین روز از هفته بسیج در آیینی، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سرخس از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان این شهرستان تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، همزمان با اولین روز از هفته بسیج در آیینی، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سرخس از 150 خانواده شهید، ایثارگر، جانباز و آزاده این شهرستان تجلیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, ،,

در این آیین که امام جمعه موقت سرخس، جمعی از اعضای شورای تامین و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور داشتند، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی، امام جمعه موقت سرخس اظهار کرد: هفته بسیج به عموم مردم تعلق دارد، چون تمامی مردم افتخار بسیجی بودن را دارند.

,

وی تصریح کرد: بسیجی بودن در حقیقت همان اخلاص داشتن، کار و تلاش و خدمت بی‌منت به مردم است.

,

امام جمعه موقت سرخس خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیتی در کشورمان داریم، مرهون شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران عزیز هستیم.

,

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس نیز در این آیین با تاکید بر اینکه بسیج و بسیجیان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس اوج معنویتشان را به ما نشان دادند، اظهار کرد: بسیج کار را برای رضای خدا انجام می‌دهد و از هر فرصتی هم برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.

,

وی تصریح کرد: بیشترین سفارشی که شهدای بسیجی ما داشتند، این بود که حواسمان به امام جامعه باشد و ولایتمداری را در خودمان تقویت کنیم.

,

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: هفته بسیج، فرصت مناسبی است که ویژگی‌ها، شاخصه‌ها و درس‌های شهدا را در خودمان تقویت کنیم و سعی داشته باشیم این شاخصه‌ها را در جامعه گسترش بدهیم.

,

به گزارش خبرنگار ما، در این آیین که به دلیل شیوع بیماری کرونا در فضای باز و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ایثارگران شهرستان سرخس به بیانی کوتاه از خاطرات خود پرداختند.

,

شهرستان مرزی سرخس ۱۳۷ شهید، ۳۰۰ جانباز و ۲۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه