اخبار داغ

استاندار لرستان:

محدودسازی هوشمند در شهرهای قرمز لرستان/ مصوبات ستاد مدیریت کرونا با جدیت اجرا می‌شود

محدودسازی هوشمند در شهرهای قرمز لرستان/ مصوبات ستاد مدیریت کرونا با جدیت اجرا می‌شود
خادمی گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا، محدودسازی هوشمند در شهرهای قرمز لرستان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد ملی مدیریت کرونا طرح شهید سلیمانی را برای مقابله با بیماری کرونا مطرح و به استان ها ابلاغ نموده که کلیات این طرح در چند محور اصلی اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

وی افزود: اجرای برنامه محله محور از ارکان مهم این طرح، به منظور شناسایی مبتلایان در محله ها با تست ساکنان آنها و سایر اقدامات دیگر همراه است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج استان انجام می پذیرد و جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: در گام دوم، طرحی با عنوان محدودسازی هوشمند در چند وجه و بر اساس شرایط شهرها اجرا می شود، بدین ترتیب که خودروها از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی حق ورود به سایر شهرها را نخواهند داشت و در صورت بروز تخلف جریمه می شوند.

,

خادمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح منع آمد و شد در سطح شهر از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح دیگر محور این طرح است که در صورت برخورد با خودرو های متخلف جریمه یک میلیون تومانی در شهر های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی در شهر های نارنجی اعمال خواهد شد.

,

وی با اشاره به فعالیت مشاغل در این طرح گفت: در شهرهای قرمز همه مشاغل به جز دسته مشاغل ضروری در طول این دو هفته تعطیل خواهند بود که البته در شهرهای وضعیت نارنجی و زرد ترتیب اجرا به گونه دیگری خواهد بود.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: فعالیت ادارات در شهر های قرمز با ۵۰ درصد نیروی کار است و مشاغل خدمات رسان و ضروری مانند خدمات پزشکی و درمانی، اورژانس، بانکها و امثال آنها مشمول این طرح نیستند.

,

وی با تأکید بر تعطیلی مراسمات و تجمعات مانند عروسی و عزاداری یادآور شد: با برگزارکنندگان هر گونه مراسم عروسی یا عزا با حضور جمعیت قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و خودروهای شرکت کنندگان در این قبیل مراسم نیز مشمول جریمه تا ۵۰۰ هزار تومان می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه