اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

بسیج دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است/ بسیجیان نمونه کامل خدمت رسانی به مردم

بسیج دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است/ بسیجیان نمونه کامل خدمت رسانی به مردم
احمدی کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیج دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی بوده و در تمام صحنه برای خدمت به مردم پیشتاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی احمدی" کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام ایلام بیدار گفت: بسیج یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که همانند میوه ای است که هرگز نایاب نمی شود و هیچگاه هم در خطر فاسد شدن نیست. همیشه در دسترس است. هر جا و در هر گوشه ای از این آب و خاک که خطری حس شود و یا نیازی باشد، بی هیچ توقعی در صحنه حاضر است و جانش را طبق اخلاص گذاشته تا فدایش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: بسیج با دنبال کردن مکتب امام حسین (ع) به جایگاه والایی در خدمت رسانی رسیده است ودر همه صحنه ها در کنار مردم است.

,

احمدی در ادامه گفت: فرهنگ بسیج در سایه ی تعلیمات حیات بخش اسلام به گونه ای بیان شد که امروزه می بینیم که خیل عظیم حق جویان و بیدار دلان در همه جای دنیا با تاسی از این فرهنگ، به ترویج اسلام پرداخته اند وبسیار  انسانهای وارسته ای هم پرورش داده اند.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در شرایط وانفسا و افسار گسیخته کنونی که دنیای مادی گرای غرب برای دور نگه داشتن جوامع و فرهنگهای مختلف، با ترفندهای رنگارنگ و شیطانی ،عزم خود را برای به زنجیر کشیدن روح بشر جزم کرده است، فرهنگ  بسیجی و با تمام توان خود در صحنه حاضر است.

,

وی خاطرنشان کرد: در تمام مناسبتها و صحنه ها، بسیج پا به میدان گذاشته و دستورالعملهای دینی را به صورت عملی به دنیا نشان داده ،حلاوت زندگی معنوی را به نمایش می گذارد و با تمسک جویی به منابع حقیقی و راستین الهی  که همانا انبیا و اولیای ما هستند، بیهودگی رفتارها و آموزه های غربی را به اثبات می رساند و با نفوذ در فرهنگ غرب، فرهنگ اسلامی و تفکری بسیجی را رونق می بخشد.

,

احمدی عنوان کرد: در صحنه های داخلی، ناملایمات و وقایع ناخوشایند رخ داده در کشور نیز بسیج بازوی توانمند نظام است و هر جا هموطنی به دردی گرفتار می شود، بسیجی به یاریش می شتابد. بسیجی صحنه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و ... نمی شناسد. هر جا که نیاز باشد حاضر است. هر کاری که باید، انجام می دهد و این یعنی تفکر بسیجی و با همین تفکر هم در میان خانواده های ایرانی جای خود را باز کرده به طوری که هر جا نامی از بسیج باشد ، در ذهن ها آرامش و راحتی مجسم می شود.

,

وی یادآور شد: در عرصه بین اللملی هم بسیج ایرانی، یادآور واژه وطن پرستی، فداکاری، گذشت و مقاومت است. و جه بسا در سراسر دنیا گروههای جهادی و انقلابی با الگو گرفتن از بسیح،  توسط حق جویان و حق طلبان بنا گذاشته شده و در حال ترویج دین مقدس اسلام هستند.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این مقدار از تاثیر گذاری و پیشرفت بسیج و تفکر بسیجی، موجب حس ناامنی و ترس در میان دولتمردان غربی شده است و از این رو با تمام قوا به مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران برخواسته اند. راههای مختلف را برای ضربه زدن به کشور ما تجربه کرده اند و هر بار با سدی به نام همدلی و ایستادگی روبرو شده اند و مغموم تر از قبل به لانه ی خود بازگشته اند. همدلی و ایستادگی که در حال حاضر موجب موفقیت های ما در داخل و خارج از کشور است، ثمره همان تفکر مقدس بسیج است. تفکری که امروز بر سراسر ایران نقش بسته است و همانند دژی مستحکم، بقای ما را بیمه نموده است.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه