اخبار داغ

اهدای خون بسیجیان کردستان به مناسبت هفته بسیج

اهدای خون بسیجیان کردستان به مناسبت هفته بسیج
بسیجیان پیشکسوت کردستانی در اولین روز هفته گرامیداشت بسیج در قالب طرح سراسری نذر خون در مراکز سازمان انتقال خون استان حضور پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در مرکز انتقال خون سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج همواره در عرصه های مختلف پیشرو بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز شاهد نقش آفرینی بسیجیان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

سرهنگ خسرو مسعودی افزود: بسیجیان استان کردستان طی چند ماه اخیر فعالیت چشمگیری در تولید ماسک و البسه بیمارستانی داشته اند و در مناطق محروم و حاشیه نشین اقدام به توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی کرده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: از مشارکت در تامین بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه گرفته تا نذر اهدا خون شاهد حضور گسترده بسیجیان بوده ایم و امروز نیز در تداوم این حرکت انسان دوستانه شاهد حضور پیشکسوتان بسیجی هستیم.

,

مسعودی اظهار کرد: نذر خون بسیجیان در طول هفته بسیج تداوم خواهد داشت و این امر خداپسندانه در ایام و مناسبت های مختلف تکرار خواهد شد.

,

وی افزود: کردستان دارای دو مرکز انتقال خون در شهرستان های سنندج و سقز است و این دو مرکز امروز به صورت همزمان شاهد حضور بسیجیان برای اهدای خون بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه