اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز خبر داد؛

آغاز رزمایش امر به معروف با حضور ۱۹ تیم تذکر لسانی

آغاز رزمایش امر به معروف با حضور ۱۹ تیم تذکر لسانی
زیدانلو گفت: از امروز ۱۹ تیم تذکر لسانی از حوزه های مختلف بسیج شهرستان ضمن حضور در سطح شهرستان نسبت به اهدای ماسک و تذکر دادن به افرادی که موارد بهداشتی را جدی نمی گیرند، اقدام می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رسول زیدانلو فرمانده سپاه درگز صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان شهرستان، با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین؛ دستور تشکیل این نهاد مقدس با درایت و فرمان امام راحل (ره) را نشأت گرفته از یک سرچشمه الهی دانست که در عرصه های مختلف کشور درخشیده و خدمات فراوانی ارائه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: امروز بسیج بزرگترین تشکیلات مردمی سازمان یافته است که همواره در مواقع بحرانی در عرصه کمک رسانی حضور دارد؛ دفاع سخت، امنیت داخلی، دفاع سایبری و سایر مواردی همچون مقابله با ویروس کرونا از جمله عرصه های خدمت رسانی بسیج است.

,

فرمانده سپاه درگز ضمن بیان اینکه پیاده سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یکی از وظایف ذاتی بسیج است تاکید کرد: حوزه امر به معروف وسعت زیادی داشته و ما نباید آن را محدود کنیم؛ خوشبختانه در شرایط فعلی، مردم لزوم امر به معروف و نهی از منکر را بهتر درک می کنند.

,

زیدانلو افزود: امر به معروف در شرایط کرونا یعنی امر به آرامش روانی جامعه، لذا اگر کسی با عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی که بارها مصادیق آن از طریق رسانه ها بیان شده، در سلامت عمومی جامعه ایجاد اخلال کند، وظیفه شرعی تک تک مردم است که به او تذکر دهند.

,

وی تصریح کرد: بر اساس همین وظیفه، از امروز رزمایش امر به معروف آغاز می شود تا مردم با ابعاد وسیعی که این واجب الهی دارد آشنا شوند؛ در طول این رزمایش 19 تیم تذکر لسانی از حوزه های مختلف بسیج شهرستان با همکاری ستاد امر به معروف، بسیج طلاب و سایر اقشار، ضمن حضور در سطح شهرستان نسبت به اهدای ماسک و تذکر دادن به افرادی که موارد بهداشتی را جدی نمی گیرند اقدام می کنند

,

فرمانده سپاه درگز خاطرنشان کرد: رزمایش امر به معروف در کنار طرح شهید سلیمانی که به بحث کمک معیشت مردم می پردازد بسته کاملی است که انشالله با همیاری مردم و مسئولین، به کنترل هر چه سریعتر کرونا در شهرستان منجر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه