اخبار داغ

مسئولین نسبت به مشکلات مالی کسبه ها در تعطیلات توجه ویژه ای داشته باشند

مسئولین نسبت به مشکلات مالی کسبه ها در تعطیلات توجه ویژه ای داشته باشند
حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرودگفت: وقتی کسبه ها دو هفته تعطیل شوند طبیعتا زندگی آنها به مشکل برمی خورد، مسولین می بایست به مشکلات مالی کسبه ها توجه ویژه ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمرآت، حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود درخطبه مجازی شاهرود گفت: وقتی کسبه جزء رو ما دوهفته تعطیل کردیم، طبیعتا زندگی آنها به مشکل برمی خورد بایدمسئولین می بایست نسبت به بدهی های قانونی به دولت؛ مثل شهرداری ها، بانک ها نسبت به چک هایی که که دارند نسبت به امهال وپرداخت وام ها توجه ویژه ای داشته باشند.طبیعتا باید حمایت های این چنینی از ناحیه مسئولین باشد که به این قشر آسیب کمتری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امینی یکی از مسائلی که ممکن است امروزه مردم به آن مبتلا بشوندرا احساس ناکارآمدی دانست وگفت: ما ناکارآمدی داریم از سوی برخی که باید جدیب پیگیری شود ویک  مورد دیگر احساس ناکارآمدی است.
 وی ادامه داد: امروز باید مردم ما توجه داشته باشند ما مشکل داریم ولی این مشکل ها معناش نا کارآمدی کل نظام نیست.
امام جمعه شاهرود با اشاره به عواملی که باعث احساس ناکارآمدی می شود بیان داشت:یکی از آنها اقدامات دشمن و تبلیغات ایادی داخلی آنهاست که گاهی با بزک کردن رژیم طاقوت، فاسد وابسته گذشته بزرگنمایی  ونا رسایی ها این مسئله همراه است.

,
,
,

وی ادامه داد:گاهی احساس این ناکارآمدی با تبدیل نقاط قوت به نقاط چالشی  اتفاق می افتدمثلا بعضی ها علنا در سال های گذشته، مسئله هسته ای را به چالش  تبدیل کردند؛ امروز موشکی کشور راوفردا حضور ما در منطقه، عوض اینکه نقاط قوت رو تحکیم ببخشند و تحسین کنند این مسائل را  به نحوی تخطئه می کنند و احساس ناکارآمدی رو القا میکنند.

,

 

,

امینی بیان داشت: نکته دوم  دستگاه های تبلیغاتی رسانه ی ملی  اطلاعات لازم ارائه نمی دهند؛ اینها وظیفه دارند کاری کنند این احساس ایجاد نشود
وی ادامه داد: عدم تخصص در تشخیص مسائل نسبت به بخش زیادی از مردم خودش دخالت دارد و تسری ناکار آمدی در یک جزء به کل اجزای نظام این هم از عوامل احساس ناکارآمدی است.
امام جمعه شاهرود گفت: اگر یک مسئولی در یک شهری یا حتی در کشور در یک جزئی از اجزاء به خاطر سوء مدیریت کاری انجام داد این دلیل نمی شود کل نظام ناکار آمد است و امروز ما گاهی از زبان دشمنانمون در صحنه های مختلف امنیتی سایبری و حتی اقتصادی و سیاسی کارآمدی نظام رو ناخواسته اعتراف میکنند و این دلیل بر این است که مردم باید امیدوار باشند و باید البته این عوامل هم باید زدوده بشود که احساس ناکارآمدی پیش نیاد.

,
,
,

وی در پایان گفت: در روزهای اخیر اهدای خون کم شده است و مسئولین در این رابطه احساس دلواپسی دارند نسبت به آینده و کسانی که نیاز مبرم  به خون دارند لذا مردم ما بزرگواری کنند کرونا ربطی به اهدای خون نداره انشالله خون رو اهدا کنند که مشکلی برای کشور انشالله پیش نیاد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه