اخبار داغ

فرمانده سپاه ازنا:

ترویج فرهنگ بسیج، روحیه جهاد و شهادت را به جامعه تزریق می‌کند

ترویج فرهنگ بسیج، روحیه جهاد و شهادت را به جامعه تزریق می‌کند
سرهنگ سالاروند، فرمانده سپاه ناحیه ازنا گفت: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به‌ویژه نسل جوان برای حفظ روحیه جهاد و شهادت ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ غلامرضا سالاروند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به‌ویژه نسل جوان برای حفظ روحیه جهاد، شهادت، ایستادگی و استقامت در برابر سختی‌ها لازم و ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف را بی‌نظیر توصیف نمود و افزود: این خدمات و پیشرفت‌ها مرهون تلاش نیروهای انقلابی و بسیجی و زعامت مقام معظم رهبری بوده و بسیج با فصل الخطاب قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری خادم مردم و در همه صحنه‌ها در کنار مردم است.

,

فرمانده سپاه ناحیه ازنا عنوان کرد: بسیج یک جریان غیر طبقاتی و غیر قشری است که می‌تواند نبض تحولات مهمی را در انقلاب در دست داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: بدون شک، نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه، بسیار مهم است و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن، باید در جامعه و در کلیه سطوح کشور به‌ویژه در بین جوانان، بیش‌ازپیش ترویج و گسترش یابد.

,

سالاروند با اشاره به نام‌گذاری هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرینی» بیان کرد: هفته بسیج از روز ۳۰ آبان ماه آغاز و تا روز ششم آذر ادامه می‌یابد که هرساله در این هفته برنامه‌های مختلفی در حوزه بسیجیان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه ازنا با اشاره به اجرای ۲۳ برنامه در هفته بسیج گفت: مسابقات ورزشی، سرکشی از بیمارستان امام علی (ع) و تشکر از پرسنل آن‌ها، اعزام تیم‌های فرهنگی خواهر به مناطق محروم، برگزاری نشست‌های روشنگری در سطح مساجد، توزیع ماسک رایگان در سطح مساجد و شهر، برپایی میز خدمت، برگزاری نمایشگاه خدمات‌رسانی بسیج در کرونا، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان، معرفی بسیجی شاخص و فرمانده پایگاه نمونه در سطح پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، تشویق جهادگران عرصه مبارزه با کرونا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، افتتاحیه غسالخانه، اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری مقاومت، برگزاری رژه قدرت با حضور گردان امام علی (ع)، برگزاری رزمایش کمک مومنانه، غبارروبی گلزار شهدا، راه‌اندازی پویش‌هایی در فضای مجازی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج ازنا است.

,

وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، با طراحی‌های مختلف این برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد که البته اکثر این برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود و در روزشمار برنامه‌های هفته بسیج هرروز را به نام یکی از شهدای معظم و عزیز شهرستان ازنا نام‌گذاری کرده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه