اخبار داغ

معاون فرماندار الیگودرز:

۳ سالن آرایش زنانه در الیگودرز پلمب شد

۳ سالن آرایش زنانه در الیگودرز پلمب شد
صفری راد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار الیگودرز گفت: ۳ واحد صنفی سالن آرایشی و زیبایی به دلیل عدم رعایت مصوبات کرونا پلمب و پرونده آن‌ها جهت لغو دائم پروانه به مراجع ذیصلاح ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، علی‌اصغر صفری راد شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد تلاش مسئولان و همراهی مردم و کسبه برای مقابله با کرونا بودیم و نتایج خوبی هم حاصل شد، اما متأسفانه برخی بدون توجه به تلاش‌ها و زحمات مردم برای تداوم کرونا در الیگودرز و زمینه‌سازی برگزاری مراسم عروسی تلاش می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در پی همراهی و اطلاع‌رسانی شهروندان عزیز سه واحد سالن آرایشی به دلیل فعالیت، پذیرش عروس و عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا پلمب شدند.

,

معاون سیاسی امنیتی فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه دریکی از این سالن‌های آرایشی پنج عروس به‌صورت هم‌زمان پذیرش‌شده بود، عنوان کرد: سه واحد صنفی سالن آرایشی و زیبایی به دلیل عدم رعایت مصوبات کرونا پلمپ و پرونده آن‌ها جهت لغو دائم پروانه به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

,

وی با اشاره به اینکه با همکاری همه دستگاه‌ها در حفاظت از سلامت و جان مردم با هیچ‌کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: ازاین‌پس مشخصات کامل صاحبان اماکنی که به مصوبات ستاد کرونا بی‌توجهی نموده و سلامت مردم را با مخاطره مواجه سازند، به اطلاع مردم خواهد رسید.

,

صفری راد گفت: وقتی کسبه و مردم در مقابله با کرونا دچار زیان و خسارت می‌شوند، سزاوار نیست عده‌ای به‌رغم ممنوعیت برای سودجویی اقدام به بازگشایی محل فعالیت خود نموده و زمینه‌های برگزاری مراسم عروسی را فراهم نمایند.

,

معاون سیاسی امنیتی فرماندار الیگودرز با اشاره به تعطیلی تهران بیان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد کرونا ورود خودروهای پلاک تهران به شهرستان الیگودرز به‌عنوان یکی از شهرهای نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه در پی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه