اخبار داغ

گام بلند بسیج برای محرومیت‌زدایی؛

«بسیج» سرآغاز تحولی عظیم در کشور شد/ زدودن غبار محرومیت با همدلی و خدمت‌رسانی

«بسیج» سرآغاز تحولی عظیم در کشور شد/ زدودن غبار محرومیت با همدلی و خدمت‌رسانی
تشکیل بسیج امید را در دل مردم زنده کرد، بسیجیان در این سالها برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی تلاش های قابل توجهی انجام داده و همیشه برای خدمت به مردم پیش قدم بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، بیش از ۴ دهه از پنجم آذر سال ۱۳۵۸ می گذرد، روزی تاریخی که به فرمان امام(ره) بسیج تشکیل شد و در این سالها بسیج خالصانه و مخلصانه برای خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت ها اقدامات شایانی انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

نام بسیج که برده می شود، دنیایی از مهربانی، خدمت، اخلاص، معنویت، همدلی به ذهن می رسد که در همه عرصه ها بدون هیچ چشم داشتی در میدان خدمت رسانی حاضر می شوند و برای گره گشایی از مشکلات و زدون غبار محرومیت گام برمی دارند.

,

پوشیدن لباس بسیج افتخاری بزرگ است که فرزندان این سرزمین درست همان راهی را انتخاب کرده اند که شهدا همیشه به آن تاکید داشتند، امروز بسیجیان در همه صحنه ها حضور دارند و این اقدام آنها سبب شده تا در دنیا کارهایشان بی نظیر باشد.

,

, ,

بسیج در میدان خدمت

, بسیج در میدان خدمت, بسیج در میدان خدمت,

برایشان فرقی نمی کند سیل باشد یا زلزله، کرونا باشد یا محرومیت زدایی از مناطق محروم چرا که همیشه پای کار بوده و در کنار سایر بسیجیان در منطقه حاضر می شوند و در نهایت اخلاص از دل و جان برای کمک به مردم گام برمی دارند.

,

شاید تصاویرشان در کمک رسانی سیل و زلزله دیده شود اما این تصاویر تنها گوشه ای از هزاران چشمه خدمت رسانی جوانان انقلابی است که در راه خدمت به مردم کشور همت می کنند.

,

انقلاب که پیروز شد، بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح تشکیل شد و تشکلی مردمی که از همه سنین و اقشار برای خدمت رسانی در بسیج قدم برمی دارند.

,

از بسیج جامعه پزشکی گرفته که پزشکان و پرستاران در دورترین مناطق محروم برای کاهش آلام و رنج های بیماران راهی می شوند و دارو درمان را به دورترین مناطق می برند تا سایر بسیجیان در بخش های مختلف که خدماتشان بی نظیر است.

,

دانش آموزان و دانشجویان بسیجی نیز در برنامه ها و عرصه های مختلف حضور پرشوری دارند و همیشه ثابت کرده اند که فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور وجود دارد و راه شهدا را ادامه می دهند.

,

, ,

موج همدلی بسیجیان در ایام کرونا

, موج همدلی بسیجیان در ایام کرونا, موج همدلی بسیجیان در ایام کرونا,

نمونه اخیر خدمت خالصانه بسیجیان در ایام کرونا بیشتر نمایان شد این بود که بسیجیان جانانه در کنار سایر افراد در جامعه برای خدمت به مردم و کاهش شیوع بیماری نهایت خدمت را انجام می دهند.

,

هر یک از بسیجیان کوله هایی از مواد ضدعفونی کننده را این روزها بر دوش دارند تا نشان دهند برای خدمت به هموطنانشان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و هر آنچه در توان دارند برای مقابله با کرونا به کار گرفته اند.

,

یکی در سنگر تولید ماسک میدوزد و یکی آنها را در بین نیازمندان توزیع می کند، یکی محلات و معابر را ضدعفونی می کند و دیگری بسته های معیشتی برای نیازمندان تدارک می بیند.

,

در این روزهایی که کرونا همه را درگیر کرده است، بسیجیان تنها دغدغده شان کمک به همنوعانی است که از کرونا آسیب دیده اند، لبیک گویان به ندای رهبری در قالب کمک مومنانه همه تلاش خود را به کار گرفته اند و بسته های معیشتی و بهداشتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع می کنند.

,

تنها کمک ها در این سمت و سو نیست، توزیع بسته های لوازم التحریر، بسته های غذایی، کارت هدیه، جهیزیه و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همه در قالب کمک مومنانه تعریف شده که در مرحله اخیر طبق فرموده رهبری برای اشتغال نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

,

, ,

اجرای ۸۳۴ پروژه محرومیت زدایی در استان

, اجرای ۸۳۴ پروژه محرومیت زدایی در استان, اجرای ۸۳۴ پروژه محرومیت زدایی در استان,

سرهنگ مجید سوری معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به محرومیت زدایی سپاه و بسیج اظهار داشت: طی یک سال گذشته بیش از ۸۳۴ طرح محرومیت زدایی در استان لرستان انجام شده که در بخش ها و مناطق مختلف بوده است.

,

وی افزود: بسیج در عرصه های مختلفی مانند محرومیت زدایی، گشت های رضویون، خدمت به محرومین، پروژه های عمرانی، جهیزیه، کمک به دانش آموزان نیازمند اقدامات قابل توجهی انجام داده و هر روز اقدامات بسیج گسترده تر می شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به خدمات بسیج در ایام کرونا گفت: بسیجیان با شیوع کرونا خدماتی مانند تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، گندزدایی معابر و مکانها، کمک به آسیب دیدگان از کرونا را ارائه داده اند به طوری که تاکنون ۱۱۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا در استان توزیع شده است.

,

سرهنگ سوری عنوان کرد: اهدای ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر، ۲۳۷ جهیزیه و ۱۰ هزار کارت هدیه توزیع شده است.

,

وی با اشاره به این که بسیج به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده افزود: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران و بسیج در برابر زورگویان و ظالمان ایستاده اند و انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.

,

, ,

۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه درلرستان توزیع شد

, ۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه درلرستان توزیع شد, ۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه درلرستان توزیع شد,

سرهنگ احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: نیروهای بسیجی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری به میدان آمدند و در این چند ماه برای مقابله با کرونا اقدامات بسیار زیادی انجام داده اند.

,

وی افزود: دو هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در استان  در بخش های مختلفی مانند ضدعفونی و گندزداییف تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و در بخش های تخصصی مشغول هستند.

,

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۲۲ هزار بسته معیشتی، حدود۳۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۲۳۷ مورد جهیزیه، ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد لوازم التحریر، ۱۸۵ هزار بسته های بهداشتی، ۱۰۶ مورد لوازم خانگی، ۹ هزار و ۲۵۵ مورد کارت هدیه در بین نیازمندان توزیع شده است.

,

جهانبخش عنوان کرد: بالغ بر ۷۶ هزار خانواده متضرر از کرونا توسط پایگاه های مقاومت بسیج شناسایی شده اند که این افراد در بخش های مختلف از حمایت های معیشتی بهره مند شده اند.

,

حالا بسیج هر روز خدماتش را گسترش می دهد تا بتواند با خدمات دهی کاری انجام دهد تا ثابت کند بسیجی همیشه پیشگام بوده و در میدان خدمت ایثارگرانه و فداکارانه آماده باش است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه