اخبار داغ

در گفتگو با بسیجیان شهرستان بانه مطرح شد؛

بسیج نیرویی مردمی و در کنار مردم/ بسیجیان عهده‌دار تحقق آرمان‌های امام و رهبری هستند

بسیج نیرویی مردمی و در کنار مردم/ بسیجیان عهده‌دار تحقق آرمان‌های امام و رهبری هستند
بسیجیان شهرستان بانه معتقدند که دوره کنونی وظایف بسیجیان بسیار سنگین‌تر از گذشته شده است چرا هجمه دشمنان بیش از پیش افزایش یافته. به خصوص در استان کردستان که همچنان برای ایجاد نفاق و اختلاف بین آحاد جامعه در تلاش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، بسیج نیرویی است که توانسته دکترین دفاع موزاییکی و نبرد خودجوش ایران را به خوبی اجرایی کند، باید دانست که "دفاع موزاییکی" به معنای دفاع در هرنقطه تعریف می‌شود که در این راستا نیرو‌های کشور مبدا باید همواره و در هرنقطه آماده دفاع باشند، در دفاع موزاییکی نیروی انسانی در وهله اول و تجهیزات در وهله دوم حائز اهمیت بوده و هر استان و منطقه می‌تواند نیرو و امکانات لازم را برای دفاع فوری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
کریم نژاد یکی از بسیجیان این شهرستان می گوید: با توجه به این‌که کشور ما در محیط خطر به سر می‌برد و با دشمنان بزرگی مانند امریکا و رژیم صهیونیستی روبه‌رو هستیم، نقش برتر بسیج در شکل گیری قدرت بازدارندگی را نباید دست‌کم گرفت ،دفاع ما از نوع بازدارندگی است و نقش بسیج در این بین استراتژیک و بی بدیل محسوب می شود.
,
 
,
وی می گوید: در کردستان نیز با تبلیغات گسترده گروهک های معاند همچون حزب دمکرات، کومله و...که کلیه امکانات خود را در جهت دشمنی با نظام جمهوری اسلامی از نظر نرم افزاری به کار گرفته، بسیجیان کار سخت تری را پیش رو دارند چرا که موقعیت مرزی این شهرستان مبدا ورود جریانات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی به داخل کشور است اما بسیجیان در برابر کلیه این جریانات و خنثی کردن توطئه دشمنان مقابله کرده اند وایستاده اند.
,
 
,
زارعی از بسیجیان این شهرستان می گوید:امروز در کرستان سرافراز با مردمانی شجاع، انقلابی و مطیع رهبر شاهد امنیت پایدار هستیم و 450 هزار نفر بسیجی در قالب 88 گردان در اوج آمادگی، انگیزه دفاع از کشور را دارند. بسیجیان ما با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها و در شرایط بد کرونایی به میدان آمدند و نشان دادند هیچ ویروسی توان ایستادگی در برابر اراده آنان را ندارد.
,
 
,
وی می گوید: در دوران دفاع مقدس نیز توده مردم کردستان به انقلاب و به امام وفادار بودند، در حقیقت ضد انقلاب در آن زمان چون میخواست خودش در راس قرار بگیرد، به مردم کردستان هم بسیار لطمه زد، انها مانع از کارهای جهاد سازندگی، مانع از کارهای عمرانی در منطقه می شدند، همین نیروهای مردمی یعنی بسیجیان خودجوش وارد میدان شدن ودر راه توسعه و آبادانی در هر صحنه ای حتی جنگ مسلحانه با معاندین برآمده اند و امنیت کنونی حاصل رشادتهای و جانفشانیهای این عزیزان است.
,
 
,
محمدی از بسیجیان این شهرستان می گوید: امروز رویکرد و توجهات دشمن تغییر کرده و باید کارکرد بسیج نیز عوض شود تا تهدیدات دشمن را بتواند خنثی کند، دشمن به دنبال یارگیری درمیان مسئولان و ضربه زدن به نقاط حساس در زمینه های سیاسی و فرهنگی است و بسیج در اقشار مختلف، به دنبال شکست دشمن هستند.
,
 
,
وی می گوید: امروز ۴ دهه از عمر بسیج می گذرد و شاهد نقش آفرینی در عرصه های مختلف هستیم هرچند دشمن هیچگاه از دشمنی خودش کوتاه نیامده و دست برنمی دارد و در هر زمان فتنه ها و ضربه های دشمن سنگین تر می شود ولی در این جبهه، شبکه بسیج ذیل فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انسجام پیدا کرده و با روشنگری رهبر فرزانه و همراهی هوشمندانه ملت ، بصیر و مجاهدت و جانفشانی اقشار مختلف بسیج ، کشور آرام و آرامش در آن حاکم هست.
,
 
,
محمدی می گوید: وظیفه ما در دفاع انقلاب اسلامی سنگین تر از قبل شده است، چرا که باور داریم انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه به سایر کشورها صادر شده و بسیج یک ماموریت جهانی را عهده دار هستند و باید تلاش کرد آرمان ها و ملاک های الهی امام راحل و رهبری را به دنیا منتشر کنیم.
,
 
,
احمدیان یکی از بسیجیان این شهرستان می‌گوید: در انگلیس و آمریکا با استفاده از قدرت نظامی و سرکوب کردن مردم و امر و نهی شدید و مقررات سخت انتظامی و نظامی و امنیتی سعی دارند که این بیماری را مدیریت کنند، اما در ایران نقش بسیج در غربالگری، آموزش مردم، ایجاد فاصله گذاری اجتماعی، تولید استاندارد کالا‌ها و اقلام بهداشتی، در تولید دارو و درمان و تجهیزات پزشکی، علی‌رغم همه  مشکلات و موانع و سختی‌ها پیش رو بی بدیل است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه