اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردل؛

بسیج در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت

بسیج در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج در صف مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بنا به مقتضیات زمانه ماموریت های مختلفی را برعهده گرفته و بر عهده خواهد گرفت و این را در میدان عمل ثابت کرده است.

موسوی اظهار کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس اقدامات ارزنده ای داشت و به درستی که اگر بسیج در دفاع مقدس نبود و شکل نگرفته بود معلوم نبود سرنوشت جنگ و انقلاب چه میشد.

وی از برگزاری  70 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبرداد و گفت:برنامه های هفته بسیج سال جاری با شعار “بسیج پیشرو خدمت امیدآفرین”در سطح شهرستان برگزار می شود.

موسوی به عمده برنامه های هفته بسیج در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدا،برگزارای یادواره شهدا،نشست های بصیرتی در فضای مجازی، توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی و کمک های مؤمنانه از مهمترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به شیوع ویروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم اشاره کرد و گفت: بسیج در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف آمادگی کامل داشته و از اولین روزهای شیوع کرونا در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه