اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

حضور روحانیون و فرماندهان بسیج در طرح «مسجد سنگر سلامت» الزامی است

حضور روحانیون و فرماندهان بسیج در طرح «مسجد سنگر سلامت» الزامی است
حجت الاسلام عصمتی گفت: به ائمه جماعات، هیئت امنا و بسیجیان توصیه می کنم که حضور جمعی مردم به معنای جماعت مناسب نیست، اما حضور روحانیت و فرماندهان بسیج در مساجد برای عملی ساختن طرح مسجد سنگر سلامت و پشتیبانی از این طرح الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، صبح امروز در دومین روز هفته بسیج در دیدار با فرمانده ناحیه بسیج این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مسایلی که تبیین نشده، مدیریت امام راحل در ۸ سال دفاع مقدس است که چگونه توانست با تشکیل بسیج و اوردن مردم به صحنه دفاع از انقلاب اسلامی این دوران سخت جنگ تحمیلی را مدیریت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امام با فرمان بسیج مردمی جنگ را از حالت گروه خاص به مردم تسری داد تا مردم دفاع از نظام اسلامی را وظیفه شرعی و دینی خود بدانتد و با سازماندهی خاصی که انجام گرفت در جبهه ها حماسه افریدند و علی رعم پشتیبانی همه مستکبران عالم دشمن بعثی را از خاک وطن دور و موفقیت های زیادی کسب کردیم.

,

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: پس از مدیریت امام راحل، بسیج توسط مقام معظم رهبری مدیریت شد و مقام عظمای ولایت مساله بسیج را اینگونه تشریح کردند که بسیج یعنی حافظ انقلاب در عرصه های مختلف و این بدان خاطر است که هر کجا نطام به بسیج نیاز داشته، بسیج با تمام قدرت و اخلاص و ایثار کامل از نظام دفاع می کند.

,

وی با بیان اینکه بسیج نیروی کارامد در همه عرصه ها و میدانهاست، اظهار داشت: هفته بسیج امسال در موقعیتی است که ویروس منحوس کرونا جهش خاصی پیدا کرده و طرح مسجد سنگر سلامت برای از بین بردن زنجیره کرونا اقدام مناسب و بجایی است.

,

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی گفت: به ائمه جماعات، هیئت امنا و بسیجیان توصیه می کنم که حضور جمعی مردم به معنای جماعت مناسب نیست، اما حضور روحانیت و فرماندهان بسیج در مساجد برای عملی ساختن طرح مسجد سنگر سلامت و پشتیبانی از این طرح الزامی است.

,

وی افزود: بسیج یک تفکر است و این یعنی وحدت و انسجام حول محور ولایت، لذا این تفکر باید جهانی بشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه