اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

«جشنواره نجم» همزمان با هفته بسیج در لرستان برگزار می‌شود

«جشنواره نجم» همزمان با هفته بسیج در لرستان برگزار می‌شود
شرفی، مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: «جشنواره نجم» ویژه دانشجویان همزمان با هفته بسیج در استان لرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد شرفی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: «جشنواره نجم» همزمان با هفته بسیج برگزار می شود، هدف از برگزاری این جشنواره ارائه دستاوردهای هسته های مسئله محور دانشجویان است که سه هسته برتر استانی انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: جریان سازی، گفتمان سازی، آموزش و خدمات پژوهشی از مهمترین بخش های این جشنواره است که در راستای برگزاری این جشنواره، هسته های فعال شناسایی می شوند.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ارتقای این هسته ها و ورود تخصصی برای راهکارها و حل مسائل است.

,

شرفی عنوان کرد: همچنین در هفته بسیج نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار می شود البته در مناطقی که شرایط فراهم باشد، به صورت حقیقی و در غیر این صورت به صورت مجازی برگزار می گردد.

,

وی با اشاره به کمک مومنانه در هفته بسیج گفت: در این مرحله تلاش می شود تا کمک های مومنانه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هزینه شود تا این افراد که به دلیل مشکلات مالی اندکی گرفتار شده اند بتوانند از زندان آزاد شوند.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان خاطرنشان کرد: در این هفته توزیع ماسک رایگان انجام می شود البته از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر پنج هزار ماسک توسط بسیج دانشجویی استان تهیه شده است.

,

شرفی بیان کرد: با توجه به کاهش ذخیره های خونی، پویش اهدای خون آغاز شده و بسیج دانشجویی در این زمینه وارد میدان شده است تا به کمک نیازمندان خون بشتابند.

,

وی اظهار داشت: برپایی ایستگاه های سلامت از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی است تا علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بتوانند نکات بهداشتی در مورد کرونا را به افراد آموزش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه