اخبار داغ

در گفت‌وگو با نماینده ساوجبلاغ مطرح شد؛

عوارض مرکز شماره‌گذاری خودروی چهارباغ در جیب شهرداری کرج!/ آقایان مدیریت شهری؛ کرج را نساختید، به چهارباغ پرداختید؟

عوارض مرکز شماره‌گذاری خودروی چهارباغ در جیب شهرداری کرج!/ آقایان مدیریت شهری؛ کرج را نساختید، به چهارباغ پرداختید؟
علی حدادی گفت: متاسفانه طی دو الی 3 ماه گذشته، شهرداری کرج در مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ مستقر شده است و عوارض را دریافت می کند، این اقدام به چه استنادی انجام شده است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، به معضل این روزهای مرکز شماره گذاری خودرو مستقر در چهارباغ اشاره کرد و گفت: مرکز شماره گذاری خودرو در هر منطقه ای که استقرار دارد شهرداری آن منطقه عوارض این مرکز را هم دریافت می کند و تا بحال هم شهرداری چهارباغ این عوارض را اخذ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: متاسفانه طی دو الی 3 ماه گذشته، شهرداری کرج در مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ مستقر شده است و عوارض را دریافت می کند، این اقدام به چه استنادی انجام شده است؟ این عوارض حق مردم محروم چهارباغ با وضعیت نابسامان مناطقی مانند مهدی آباد و ملک آباد است.
,
 
,
وی اظهار داشت: سوال من این است که به استناد چه قانونی شهرداری کرج وارد چهارباغ شده و علت استقرار شهرداری کرج در این منطقه چیست؟ در حالی که چهارباغ زیر مجموعه شهرستان ساوجبلاغ است و شهرداری چهارباغ باید عوارض این مرکز را دریافت کند.
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه متاسفانه شامد استمرار حضور شهرداری کرج در مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ هستیم، تصریح کرد: مسئولین مربوطه در شهرداری کرج باید نسبت به چرایی این اقدامِ به ناحق پاسخگو باشند.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ گفت: متاسفانه تا کنون صدای کسی هم نسبت به این موضوع درنیامده است و یا پیگیری های انجام شده موثر نبوده اما در واقع این عوارض حق مردم چهارباغ است و اینکه سالیانه درآمد آن چقدر است موضوع دیگری خواهد بود.
,
 
,
سخنان علی حدادی با تیتریک در حالی است که این روزها شهرداری کرج به دلیل پروزه میدان جمهوری کرج و دعوای اعضای شورا و شهردار با سیلی از انتقادات همراه است اما مدیریت شهری کرج گویا مشکلات خود را فراموش کرده و دست روی چهارباغ گذاشته است!
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه