اخبار داغ

معاون اجتماعی سپاه استان بوشهر:

بسیج برای کاهش وقوع جرم و افزایش آگاهی مردم پیش‌قدم شد

بسیج برای کاهش وقوع جرم و افزایش آگاهی مردم پیش‌قدم شد
قاسمی گفت: با توجه به اینکه روزانه شاهد جرم‌‌های مختلفی در جامعه هستیم، بهترین اقدام برای پیشگیری وقوع جرم ارتقاع آگاهی عمومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین قاسمی معاون اجتماعی سپاه استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه پیشگیری وقوع جرم در جامعه، اظهار کرد: امروز جامعه دچار تحولات مختلفی است که نیاز است به جهت پیشگیری از وقوع جرم در اذعان عمومی، همه دستگاه‌های اجرایی این موضوع را الویت اصلی فعالیت‌های خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

معاون اجتماعی سپاه استان بوشهر گفت: افزایش جرم و جنایت، یک مسئله جهانی است که همه کشورها با آن مواجه هستند که برای مقابله با آن باید برنامه ریزی دقیق و اقدامات کارشناسی شده انجام شود تا بهترین بازخورد در جامعه داشته باشد.

,

قاسمی افزود: با توجه به اینکه روزانه جرم‌‌های مختلفی در جامعه شاهد هستیم، بهترین اقدام برای پیشگیری وقوع جرم ارتقاع آگاهی عمومی است. مجموعه بسیج آمادگی کامل دارد تا در کنار مجموعه قضایی در استان بوشهر این امر مهم را محقق کند.

,

وی بیان کرد: امروز در استان بوشهر تعامل خوبی بین دستگاه قضایی و مجموعه بسیج وجود دارد که با برنامه ریزی دقیق‌تر می‌توانیم شاهد کاهش بیشتر وقوع جرم در جامعه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه