اخبار داغ

عامل: لیگ کشتی ایران بهتر از انتخابی روسیه برگزار شد/ برگزاری دور برگشت با رعایت پروتکل‌ها به سود کشتی است

عامل: لیگ کشتی ایران بهتر از انتخابی روسیه برگزار شد/ برگزاری دور برگشت با رعایت پروتکل‌ها به سود کشتی است
مفسر و گزارشگر کشتی ایران معتقد است برگزاری دور برگشت لیگ بیستم با رعایت پروتکل های بهداشتی به سود کشتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، هادی عامل که علاوه بر گزارش مسابقات کشتی یکی از مفسران و کارشناسان ورزش اول کشور محسوب می شود، درباره برگزاری دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت: طبیعتا لیگ باید طوری باشد که تیم های شهرستانی در شهر خودشان کشتی بگیرند و تماشاگران سالن را پر کنند، اما به خاطر وجود کرونا امسال استثنا لیگ برتر به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفری تهران برگزار می شود. دور رفت هم به همین شکل با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی وزارت بهداشت برگزار شد. واقعا مسابقات دارای نظم و انضباط خوبی بود و من که خودم همه روزها در سالن بودم، می دیدم که چقدر برای رعایت پروتکل های بهداشتی سخت گیری می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: من نمی خواهم با کشورهای دیگر مقایسه ای داشته باشم و می گویم نسبت خیلی از اماکن دیگر در کشور خودمان مسائل بهداشتی بهتر رعایت شد. حتی یک نفر هم بدون دلیل اجازه نداشت وارد سالن شود و یا کنار تشک بیاید. ماموران با هیچ کس تعارف نداشتند و حتی رییس فدراسیون هم نمی توانست فرد اضافه تری را داخل ببرد. 
,
 
,
هادی عامل در ادامه درباره تست های اخذ شده از کشتی گیران عنوان کرد: آنطور که من می دانم همه کشتی گیران و عوامل تیم ها قبل از حضور در مسابقات تست داده بودند و در قرنطینه قرار داشتند. حالا اگر تست ها به اندازه کافی دقیق نیست، در تمام کشور این اتفاق می افتد. همه سالن و همه کشتی گیران برای ورود به تشک ضدعفونی می شدند. خود ما و سایر عوامل با تشک فاصله داشتند. حتی برخی از فیلم های مسابقات انتخابی کشتی روسیه را دیدم، متوجه شدم ما خیلی بیشتر از آن ها روی مسائل بهداشتی دقت داشتیم.
,
 
,
وی ادامه داد: شرایط کشور خاص است، اما از طرف دیگر مسابقات المپیک برگزار می شود. به همین خاطر برگزاری مسابقات لیگ خوب بود و مربیان تیم ملی هم خوشحال بودند که کشتی گیران روی تشک رفتند. خود کشتی گیران هم بارها مصاحبه کردند و خواستند که مسابقات لیگ برگزار شود. 
,
 
,
این کارشناس و مفسر کشتی ایران در پایان گفت: حالا هم اعلام شده از هفته آینده مسابقات ادامه پیدا می کند تا در اواخر آذرماه لیگ به پایان برسد. به نظر من اگر با همان دقت نظر مسابقات برگزار شود، به سود کشتی است. تا امروز هم کشتی گیران بسیار کمی درگیر این ویروس شدند و بیشتر مربیان خارج از اردو به کرونا مبتلا شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه