اخبار داغ

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز؛

مسابقه کتابخوانی کتاب «آفتاب حصار» در البرز برگزار می‌شود/ اثری که تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج روایت می‌کند

مسابقه کتابخوانی کتاب «آفتاب حصار» در البرز برگزار می‌شود/ اثری که تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج روایت می‌کند
حوزه هنری استان البرز مسابقه کتابخوانی تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج با عنوان «آفتاب حصار» را برگزار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حوزه هنری استان البرز مسابقه کتابخوانی تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج با عنوان «آفتاب حصار» را برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی این حوزه ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حوزه هنری استان البرز و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با همکاری انتشارات سوره مهر و پژوهش‌سرای دانش آموزی کوثر اداره کل آموزش و پرورش البرز مسابقه کتابخوانی کتاب «آفتاب حصار» را برگزار می کند.

, تیتریک, .,

خسرو عباسی ادامه داد: کتاب «آفتاب حصار» تاریخ شفاهی حضور امام خمینی(ره) در کرج طی سالهای ۳۹ الی ۴۱ می باشد که به حضور امام و یارانشان در شهر کرج و اوضاع سیاسی این شهر در زمان حضور ایشان و فعالیتهای انقلابی مردم کرج در اسناد ساواک و خاطرات اهالی حصار کرج به همراه تصاویری از عکس‌ها و سندها می پردازد. این کتاب به قلم سعیده محرمی و سمیر کتف توسط حوزه هنری البرز به نگارش درآمده و در سال ۱۳۹۲ توسط انتشارات سوره مهر در ۱۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

,

وی افزود: این کتاب در قطع رقعی و در 176 صفحه است که به سفارش معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با طرح جلد و صفحه آرایی شیما گیلانی تدوین شده است.

,
, ,

این مسئول تصریح کرد: در بخش بعد اشاره‌ای کوتاه به استان البرز و موقعیت آن نموده است و در بخش های بعدی حضور امام و یارانشان در کرج و اوضاع سیاسی کرج در زمان حضور امام‌، فعالیت‌های انقلابی مردم کرج در اسناد ساواک، خاطرات اهالی حصار کرج از حضور امام و در بخش پایانی کتاب تصاویری از عکس ها و سندها می باشد.

,

زمان این مسابقه کتابخوانی ۲۷ آبان لغایت ۲۷ دی ماه و اختتامیه آن دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۹می باشد که به برگزیدگان ۳۰ جایزه نقدی و هدیه فرهنگی اهدا می‌شود.

, .,

علاقمندان جهت مطالعه کتاب و شرکت در این مسابقه می توانند به سایت Samakpl.ir و Soremehr.ir مراجعه نمایند.

, Samakpl.ir, Soremehr.ir,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه