اخبار داغ

بسیج پیشرو در خدمت‌رسانی؛

تشکیل ۱۵۰ گروه جهادی مختص مبارزه با کرونا توسط آتش‌به‌اختیاران هرمزگانی

تشکیل ۱۵۰ گروه جهادی مختص مبارزه با کرونا توسط آتش‌به‌اختیاران هرمزگانی
از همان ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور بسیجیان جان بر کف در خاکریز اول مقابله با این ویروس قرار گرفتند و علاوه بر اینکه کادر درمان بسیجی‌وار در خط مقدم مبارزه با کویید۱۹ قرار گرفت، گروه های دیگر نیز به ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، تولید و توزیع ماسک و کمک به معیشت مردم و… پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بسیج به‌عنوان یک نهاد مردمی از همان ابتدای تشکیلش همواره در تمام صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی در یک کلام هر آنجا که نیاز بر حضور افراد از خود گذشت وجود داشته بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی لبیک گفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بسیجیان، جان بر کفانی هستند که از اوایل انقلاب خوش درخشیدند و ثابت کردند که همراه و هم گام بودن مردم هر امر غیر ممکن، ممکن می شود و این نهاد مردمی توانسته روحیه فداکاری و گذشت را به تمام مظلومان جهان مخابره کند.

,

بسیجیان در هر نقطه ای از کشور و یا فراتر از آن هر جا که احساس کنند نیاز به حضورشان است با عزمی آهنین آتش به اختیار وارد عمل می شوند که نمونه بارز آن را می توان در اردوهای جهادی، سیل، زلزله و… درون کشور یا دفاع از حرم اهل بیت در سوریه نام برد.

,

بسیجیان جان و مال خود را برای رضای خدا وقف یاری رساندن به هم‌نوعان خود می کنند و کشور اسلامی ایران با داشتن افرادی از این قبیل توانسته کشوری متفاوت و آزاد در جهان باشد.

,

از همان ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور بسیجیان جان بر کف در خاکریز اول مقابله با این ویروس قرار گرفتند و علاوه بر اینکه کادر درمان بسیجی وار در خط مقدم مبارزه با کویید۱۹ قرار گرفت، گروه‌های دیگر نیز به ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، تولید و توزیع ماسک و… پرداختند.

,

راه اندازی ۸۰ کارگاه تولید ماسک در هرمزگان

, راه اندازی ۸۰ کارگاه تولید ماسک در هرمزگان,

نهاد مقدس بسیج از همه قشر جامعه وجود دارند و درد جامعه را راحت تر و زودتر از سایرین درک می کنند؛ روزهای سخت کرونایی نیز در لبیک به فرمایش امام خامنه ای(مدظله العالی) و همراهی سایر ارگان ها کمک های مومنانه خود را آغاز کردند تا در این روزها خانواده های نیازمند دغدغه ای برای معیشت خود نداشته باشند.

,

بسیجیان هرمزگانی ها به عنوان مدافعان خلیج فارس نیز در روزهای سخت کرونایی خوش درخشیدند به طوری که همراه با مردم و همگام با مسئولین به مبارزه با این ویروس منحوس پرداختند.

,

به گفته هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در تهدید ویروس کرونا از همان روز اول بسیج به عنوان مرجعی مهم کمک های خود را با ضدعفونی معابر و تولید ماسک تا کمک های مومنانه، در اختیار مردم نیازمند قرار داد که بیش از ۸۰ کارگاه تولید ماسک در هرمزگان راه اندازی شده و دو میلیون ماسک از اوایل سال تا اکنون در میان اقشار مختلف توزیع شده است.

,

تشکیل ۱۵۰ گروه جهادی مختص مبارزه با بیماری کرونا

, تشکیل ۱۵۰ گروه جهادی مختص مبارزه با بیماری کرونا,

یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان نیز با بیان اینکه با شروع بیماری کویید ۱۹ بالغ بر۱۵۰ گروه جهادی مختص مبارزه با بیماری کرونا در هرمزگان تشکیل شده است، گفت: گروه های جهادی در قالب گندزدایی و ضد عفونی معابر، اماکن عمومی و محلات و همچنین تولید و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی فعالیت دارند.

,

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون هفت مرحله رزمایش کمک های مومنانه در استان اجرا شده است، گفت: بالغ بر ۲۶۴ هزار بسته معیشتی که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزارتومان بوده در میان افراد نیازمند توزیع شده است.

,

باوقار عنوان کرد: گروه‌های جهادی تنها در بحث بسته های معیشتی فعال نبوده علاوه بر فعالیت های ذکر شده در همه ابعاد هرجا که نیاز باشد به یاری محرومین و نیازمندان می شتابند و در کنار مردم هستند.

,

وی با بیان اینکه در هرمزگان ۸۲۰ گروه جهادی تحت نظارت و حمایت سازمان بسیج سازندگی وجود دارد، خاطر نشان کرد: گروه های جهادی درقالب پروژه های محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان و ساخت منازل سیل سال گذشته در جاسک و همینطور زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و سایر حوادث در کنار مردم هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه