اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز مطرح کرد؛

مالکان خودروهای غیربومی ساکن البرز جریمه نمی‌شوند

مالکان خودروهای غیربومی ساکن البرز جریمه نمی‌شوند
رضا گودرزی گفت: افراد دارای پلاک خودروی غیربومی که در البرز سکونت دارند باید بیمه‌نامه خودرو یا قولنامه خودرو برای ارائه به پلیس به همراه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، رئیس پلیس راه البرز امروز شنبه با اشاره به اولین روز اجرای دو هفته ‌ای طرح جامع مقابله با کرونا در استان، در جمع خبرنگاران گفت: در این بازه زمانی خروج خودروهای بومی از البرز و ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ رضا گودرزی با تاکید بر اینکه افراد دارای پلاک خودروی غیر بومی که در البرز سکونت دارند باید بیمه نامه خودرو یا قولنامه خودرو برای ارائه به پلیس به همراه داشته باشند، افزود: در صورت ثبت تخلف دوربینی برای این خودروها، مالکان با در دست داشتن مدارک می توانند به پلیس رهنمایی و رانندگی البرز مراجعه و خلافی را اصلاح کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: در طرح دو هفته ای محدودیت های کرونایی با توجه به اینکه تهران و کرج به صورت یکپارچه دیده شده، تردد خودروهای کرج در تهران و برعکس مانعی ندارد، همچنین خودروهای باربری، مسافربری و اتوبوس ‌های بین شهری منعی برای تردد ندارند و جریمه ای برای آنها صادر نخواهد شد.
,
 
,
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به اینکه طرح مقابله با کرونا هر دو هفته یکبار بازنگری می شود، تصریح کرد: پلاک شهرهای قرمز اجازه خروج از شهر را ندارند و اجازه ورود به سایر شهرها نیز به آنها داده نمی‌شود. اگر به هر طریقی این خودروها وارد جاده‌ها شوند و در جاده‌ها مشاهده شوند شهرهای قرمز یک‌میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه