اخبار داغ

درگفت و گو با صبح زاگرس مطرح شد؛

تشدید برخوردها در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند

تشدید برخوردها در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند
فرماندار شهرستان لنده از تشدید اقدامات قهری در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند و برخورد قاطع با افراد متخلف در حوزه بیماری کرونا در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدادوست موسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان لنده در بحث بیماری کرونا و ضرورت اجرای طرح هوشمند سازی گفت:در راستای طرح مدیریت هوشمند و برابر تاکیدات استاندار و ستاد مبارزه با کرونادر سطح استان و شهرستان و همچنین به منطور کاهش آمار مبتلایان به کرونا و مدیریت بهتر این وضعیت تدابیر خوبی اتخاذ خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: از یکم آذرماه سال جاری برابر تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده در بحث تجمعات سختگیری های شدیدتری اعمال خواهد شد و تشییع جنازه ها در نوبت صبح و در ساعات 6 تا7صبح خواهد بود.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: مراسمات تشییع جنازه با حداقل افراد و با رعایت پروتکل های شدید بهداشتی وبا اخذ تعهد از بستگان متوفی در کلانتری و شبکه بهداشت امکان پذیر خواهد بود.

,

وی تاکیدکرد: مراسمات شادی و عروسی نیز به همین شکل و با اخذ تعهد از خانواده‌های عروس و داماد و با حداقل افراد باید برگزار شوند و از هرگونه تیراندازی در مراسمات باید پرهیز شود و در صورت مشاهده برابر حکم دادستانی توسط نیروی انتظامی برخورد قاطعی صورت خواهد پذیرفت.

,

موسوی گفت: مهمترین توصیه ما به شهروندان پرهیز از سفرهای غیرضروری و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور رعایت حقوق شهروندی دیگران است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه