اخبار داغ

استاندار لرستان:

مردم از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند/ احتمال سیلابی‌شدن در لرستان

مردم از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند/ احتمال سیلابی‌شدن در لرستان
خادمی، استاندار لرستان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی لرستان ضروری است تا مردم از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک سید موسی خادمی اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی از عصر جمعه تا روز دوشنبه شاهد بارندگی‌های خیلی شدیدی در استان خواهیم بود و پیش بینی شده در برخی از مناطق میزان بارش به حدود ۷۰ میلیمتر برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به تجاربی که در این زمینه وجود دارد، احتمال سیلابی شدن این بارندگی فراوان است و ممکن است خساراتی هم داشته باشد.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: به مردم استان توصیه می شود که تا جایی که امکان دارد از حاشیه رودخانه ها دور شده و اگر امکانات، تجهیزات و وسایلی در اطراف رودخانه ها دارند آنها را جمع آوری نموده و از رودخانه ها فاصله بگیرند.

,

خادمی خطاب به دستگاه‌های اجرایی که پروژه‌های عمرانی در کف رودخانه ها دارند گفت: مراقبت های لازم در این راستا ضروری است و روستاییانی که در کنار رودخانه سکونت دارند سعی کنند  خانه خود را ترک کنند که چنانچه این نعمت و بارش باران از حد گذشت و به سیل تبدیل شد مشکل زیادی در این شرایط سخت برای مردم به وجود نیاید.

,

وی بیان کرد: اقدامات لازم در خصوص لایروبی رودخانه ها، آزاد کردن کانال ها و آبروهای شهری توسط شهرداری ها و دستگاه های مربوطه صورت گیرد تا مردم در معرض خطر جدی قرار نگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه