اخبار داغ

فرمانده سپاه رشتخوار:

نقش بسیج در کمک به مدافعان سلامت بی‌بدیل است

نقش بسیج در کمک به مدافعان سلامت بی‌بدیل است
نامور گفت: در شرایط خطیر کنونی که جامعه بشری و مردم عزیزمان درگیر ویروس منحوس کرونا شده‌اند، حضور و نقش آفرینی همه بسیجیان و علاقمندان انقلاب اسلامی بیش از بیش ضروری و نقش آنها در کمک به مدافعان سلامت بی بدیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا نامور، فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در گفت و گو با صبح توس با عرض تبریک و گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: بسیج سپاهی مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق و ریسمانی برای بالا رفتن از شانه‏ های خیس آسمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به اینکه 51 عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان دنبال می‌شود، افزود: در شرایط خطیر کنونی که جامعه بشری و مردم عزیزمان درگیر ویروس منحوس کرونا شده‌اند، حضور و نقش آفرینی همه بسیجیان و علاقمندان انقلاب اسلامی بیش از بیش ضروری و نقش آنها در کمک به مدافعان سلامت بی بدیل است.

,

نامور در ادامه تصریح کرد: هر جا کشور ما در اوج بحران ها نیروی محرکه ای برای خروج از بحران لازم داشته این فرهنگ و تفکر بسیجی بوده است که نسخه نجات بخش معرفی شده ،لذا در این شرایط امید می رود باکمک مردم ولایی شهرستان و با حضور همه دلسوزان سلامت و امنیت مردم و بالاخص نقش آفرینی بسیجیان شاهد تحول در حوزه کنترل و مهار این ویروس منحوس و کمک موثر به مدافعان سلامت باشیم.

وی در تکمیل این مطلب یادآور شد: عمده برنامه های سال جاری با توکل به خدا و مدد از ائمه اطهار و شهدای عزیز بالاخص روح بلند و مطهر سردار دلها در این شهرستان با اجرای طرح مسجد سنگر سلامت، کمک به مهار ویروس کرونا با آمرین به معروف سلامت، تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران بسیج و اعزام گروههای جهادی و کمک مومنانه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه