اخبار داغ

فرماندار پلدختر:

محور پلدختر- خرم‌آباد بر اثر ریزش کوه مسدود شد

محور پلدختر- خرم‌آباد بر اثر ریزش کوه مسدود شد
رضائیان، فرماندار پلدختر گفت: محور پلدختر- خرم آباد بر اثر بارندگی شدید و ریزش کوه مسدود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رضائیان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از عصر روز گذشته با فعال شدن سامانه بارشی و ریزش کوه، جاده پلدختر- خرم آباد در منطقه گاو زرده مسدود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه با توجه به عرض کم جاده، رانندگان نباید در این محور حرکت کنند افزود: هم اکنون با مسدود شدن یک طرف جاده در منطقه محل ریزش، تردد به کندی صورت می گیرد و با توجه به از بین رفتن زیر ساخت های اولیه جاده بر اثر سیلاب سال گذشته، نیازمند است رانندگان با توجه به لغزندگی جاده، نکات ایمنی رعایت کنند.

,

فرماندار پلدختر با تاکید بر اینکه لازم است ترددهای غیرضروری محلی نیز کاهش یابد عنوان کرد: باتوجه به اعمال محدودیت های ترددی کرونایی به نقاط قرمز، وسایل نقلیه از شهرستان پلدختر نمی توانند به خرم آباد سفر کنند در غیر این صورت مشمول جریمه نقدی می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون عوامل راهداری پلدختر در حال انجام عملیات بازگشایی جاده هستند گفت: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند از محور جایگزین چول هول- پل زال-آزادراه استفاده کنند. توصیه می شود مردم تا عادی شدن شرایط جوی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه