اخبار داغ

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج صورت پذیرفت؛

راه‌اندازی سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا در آرامستان بهشت رضا(ع)

راه‌اندازی سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا در آرامستان بهشت رضا(ع)
در راستای تکریم خانواده معزز شهدا و در ادامه فعالیت‌های هوشمند سازی شهرداری مشهد، مدیر عامل سازمان فردوس‌ها از آغاز به کار فاز اول سامانه زیارت مجازی ویژه گلزار مطهر شهدا در آرامستان بهشت رضا(ع) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی، مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: راه اندازی این سامانه همزمان با فرارسیدن هفته بسیج ، یکی دیگر از گام های سازمان فردوس ها در سهولت و تسریع ارائه خدمات به شهروندان و دستیابی به خدمات شهری  هوشمند است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیرعامل سازمان فردوس‌ها تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی راه اندازی این سامانه بستر مناسبی را برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور فراهم آورده تا در شرایط برقراری محدودیت ورود به آرامستان ها، بدون نیاز به حضور فیزیکی از فضای معنوی گلزار شهدا آرامستان بهشت رضا(ع) بهره مندشوند. 

,

حجت الاسلام مهدوی دامغانی افزود: در گام نخست اجرای این طرح، تصویر مزار بیش از 3 هزار شهید مدفون در بلوک گلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا(ع) با فناوری عکسبرداری پانوراما و تصاویر هوایی پهپادی، در سامانه بارگذاری شده است. 

,

وی افزود: گام بعدی این پروژه بزودی و مربوط به زیارت قبور مجازی سایر اموات  می باشد که پس از تکمیل و بهره برداری اطلاع رسانی خواهد شد. 
مهدوی دامغانی گفت: همشهریان و هموطنان عزیزمان میتوانند از  داخل و خارج کشور  مزار اموات خود را زیارت نمایند. 

,
,

مدیرعامل سازمان فردوس ها در خصوص امکانات جانبی این سامانه گفت: در این سامانه امکاناتی همچون پخش آیات قرآن، زیارت اهل قبور و نواهای مذهبی قرار داده شده و شهروندان می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد ویا هر نوع خطا را از طریق این سامانه در بخش تعیین شده اعلام نموده تا بهره برداری لازم صورت پذیرد. 

,

گفتنی است شهروندان می توانند برای استفاده از سامانه زیارت مجازی به سایت سازمان به آدرس اینترنتی mcm.mashhad.ir یا ziyaratemajazi.mashhad.irمراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه