اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل:

هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در هفته بسیج برگزار می شود

هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در هفته بسیج برگزار می شود
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در هفته بسیج به صورت ویدئو کنفرانس در تمامی شهرستان های استان به صورت همزمان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاضل احدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، درباره ماهیت و اهداف جشنواره جهادگران علم و فناوری داشت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل همه ساله با هدف شناسایی و معرفی نخبگان بسیجی و استفاده از ظرفیت های علمی بسیج در جهت حل مسائل و مشکلات استان و نیز تجلیل از دانشوران و نخبگان نمونه بسیج در هفته بسیج جشنواره جهادگران علم و فناوری را برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: از مهترین اهداف این جشنواره می‌توان به ترویج فرهنگ جهاد علمی، افزایش روحیه امید و نشاط در بین جوانان به ویژه جوانان انقلابی و نمایش قدرت و اقتدار علمی ایران اسلامی در حفظ و تداوم ارزش ها و گسترش دستاوردهای انقلاب اشاره کرد.

,

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل به لزوم برگزاری این جشنواره به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و برای جلوگیری از ابتلای احتمالی مهمانان، استادان و شرکت کنندگان، این جشنواره به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس در تاریخ 2 آذر ماه میزبان مسئولین استانی و کشوری، اساتید، اقشار بسیجی، نخبگان و مخترعین شرکت کننده در جشنواره است. 

,

احدی اظهار کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری که در دوره‌های قبلی خود به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می شد با ابتکار مقرر شد که در تمامی شهرستان های استان به صورت همزمان و در ارتباط با یکدیگر صورت گیرد.

,

وی افزود: حضور مسئولین مطرح کشوری و استانی به صورت زنده در صفحات مجازی این جشنواره، برگزاری نمایشگاه هایی از آثارمخترعین به صورت مجازی و تجلیل از دانشوران و نخبگان هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری، از جمله برنامه های این دوره از جشنواره است که در نهایت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

,

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم در بستر مجازی، بتوانیم به بهترین شکل جشنواره را برگزار و بازخورد لازم را به مخاطبان ارائه کنیم. تصریح کرد: الگوسازی برای ارگان ها و دانشگاه های دیگر و تبیین این موضوع که امکان برگزاری چنین جشنواره‌هایی به صورت مجازی نیز وجود دارد، از دیگر اهداف ما به شمار می‌رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه