اخبار داغ

دبیر گرامیداشت هفته بسیج سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

مراکز درمانی سپاه اردبیل در هفته بسیج خدمات رایگان ارائه می‌دهد

مراکز درمانی سپاه اردبیل در هفته بسیج خدمات رایگان ارائه می‌دهد
دبیر گرامیداشت هفته بسیج سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مراکز درمانی بسیج و سپاه بمناسبت هفته بسیج خدمات رایگان ارائه می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ اصغر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای خدمت به همشهری‌ها و بمناسبت هفته بسیج  مراکز درمانی وابسته به سپاه و بسیج استان به طور رایگان بیماران مراجعه‌کننده را درمان خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا ‌بسیج پای ثابت مبارزه با این ویروس خطرناک بوده، افزود: بسیج همواره در حل مشکلات و معضلات کشورمان پیش قدم بوده که تولید ماسک، مواد ضدعفونی و توزیع پک‌های بهداشتی از جمله فعالیت‌های بسیج در حوزه سلامت در ایام شیوع کرونا بوده است.

,

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به برپایی 40 مورد ایستگاه سلامت در نقاط مختلف استان توسط بسیج اشاره کرد و گفت: خدمت بی‌منت بویژه در حوزه سلامت امسال از اولویت‌های برنامه‌های هفته بسیج در این استان است.

,

عباس‌زاده با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج خاطر نشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج 30 آبان تا 6 آذر در سراسر استان اردبیل برگزار خواهد شد که تمامی این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حداقل نفرات خواهد بود.

,

دبیر گرامیداشت هفته بسیج سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در قالب طرح «آبروی محله‌ها، افتخار کوچه‌ها» به عنوان عمده برنامه‌های هفته بسیج است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه