اخبار داغ

امام جمعه درگز:

چشم امید مردم برای کنترل کرونا به همت بسیجیان است

چشم امید مردم برای کنترل کرونا به همت بسیجیان است
حجت‌الاسلام ایروانی با اشاره به خدمات فراوان بسیج در حوزه مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز چشم امید همه مردم به بسیج و تفکر بسیجی است؛ اگر بتوانیم این تفکر را تقویت کنیم قطعا تمام مشکلات ما حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستعضعفین، اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت های الهی برای این نظام تفکر بسیجی است که امام راحل ما نهال آن را بر اساس اسلام ناب و قرآن کریم جانمایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون ثمرات بسیار زیادی برای ما داشته؛ از پیروزی در دفاع مقدس گرفته تا حل و فصل فتنه های داخلی و رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی؛ خدمات فراوان بسیج و تفکر بسیجی از حساب شمارش خارج است.

,

امام جمعه درگز یکی از توفیقات سپاه را مردمی بودن آن دانست و گفت: بسیج شجره طیبه است و تمام کسانی که تفکر بسیجی دارند شاخ و برگ این شجره هستند؛ اگر تفکر بسیجی که در واقع بر اساس اخلاص و کار برای خداست در هر فردی باشد، آن فرد یا مدیر یا طلبه منشا خیر و برکت خواهد شد.

,

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به خدمات فراوان بسیج در حوزه مقابله با کرونا تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز چشم امید همه مردم به بسیج و تفکر بسیجی است؛ این تفکر ممکن است در یک وزیر حوزه بهداشت و درمان باشد یا کسانی که از ابتدا در حوزه مسائل بهداشتی و معیشتی پای کار بودند؛ اگر بتوانیم این تفکر را تقویت کنیم قطعا تمام مشکلات ما حل خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: اما در مقابل اگر بخواهیم نقاط ضعف خود را بررسی کنیم خواهیم دید هر جا دچار مشکل بودیم یا عقب گرد کردیم، آنجا تفکر غیر بسیجی و غربگرایانه مدیریت را بر عهده داشته است

,

امام جمعه درگز ابراز کرد: آمریکا به خاطر هراسی که از تفکر بسیجی داشت سردار سلیمانی ما را به شهادت رساند؛ اما امروز همین تفکر در کشورهای دیگر رژیم صهیونیستی را محاصره کرده و باعث وحشت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

,

حجت الاسلام ایروانی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در خدمت خالصانه و بسیجی وار به مردم خودسازی است؛ اگر در این کار موفق بودیم در جامعه سازی هم موفق خواهیم شد و انشالله همین تفکر بسیجی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه