اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار:

پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در رشتخوار

پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در رشتخوار
اسماعیلی ثانی گفت: با توجه به اعلام و اطلاعیه‌های ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان رشتخوار، در گشت مشترک صبح امروز ۴ واحد صنفی متخلف، به جهت بی‌توجهی به هشدارها در جهت مقابله با کرونا در رشتخوار پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسماعیلی ثانی، رئیس اداره صمت رشتخوار در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در رشتخوار گفت: با توجه به اعلام و اطلاعیه های ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان رشتخوار، در پی گشت مشترک صبح امروز ۴ واحد صنفی متخلف، به جهت بی‌توجهی به هشدارها در جهت مقابله با کرونا در رشتخوار پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه ضمن درخواست از همکاری تمام شهروندان جهت مراقبت از خانواده خود در مقابل بیماری، گفت: شهروندان می توانند واحدهای صنفی متخلف در حوزه های مختلف از جمله بازگشایی صنوفی که باید به مدت 2 هفته تعطیل باشند را با شماره 124 یا تخلف بهداشتی واحدهای صنفی مجاز به فعالیت را نیز با شماره 190 کارکنان شبکه بهداشت در میان بگذارند.

رئیس صمت رشتخوار با تاکید بر این مسئله که تمام تلاش اعضای ستاد پیشگیری از کرونای رشتخوار حفظ سلامت مردم است، گفت: امیدواریم با رعایت نکات و دستورالعمل ها و اجرای همگانی خواسته مسئولان بهداشت و ستاد پیشگیری از کرونا در پایان تعطیلی 2 هفته نتایج خوبی را در سطح شهرستان شاهد باشیم.

,
,
,

وی همچنین در پایان رابطه با تعطیلی برخی صنوف غیر ضرور، گفت: خدمتگزارن مردم در حوزه سلامت و ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان  در این چند ماه تمام قد در حال خدمت هستند و از اصناف انتظار دارند مباحث بهداشتی را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه