اخبار داغ

حدادی:

نوبخت شیوه فرار رو به جلو را انتخاب کرده است

نوبخت شیوه فرار رو به جلو را انتخاب کرده است
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی معتقد است نوبخت به خاطر نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰ و چون عملکرد قابل قبولی ندارند، شیوه فرار رو به جلو را برگزیده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه خبری تهران نیوز، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی درباره نامه نوبخت به قالیباف گفت: متأسفانه دولت طی هفت سال گذشته به مردم آدرس غلط داده است و عده‌ای هم که به تفکرات لیبرالی گرایش دارند در ارائه این آدرس غلط سهیم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه خبری تهران نیوز،, علی حدادی,

وی با بیان اینکه اگر نگاه واقعی و درست وجود داشت، می‌توان مشکل مردم را حل کرد، خاطرنشان کرد: در مباحث اقتصادی، معیشت مردم اولویت اول را دارد و حل مشکلات معیشتی مردم هم ریشه در داخل کشور دارد.

,

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: متأسفانه آنچه که امروز در رابطه با انتخابات آمریکا و انتخاب بایدن به عنوان رئیس‌جمهور بیان می‌شود، آدرس‌های غلطی است که مطرح می‌شود. درواقع در ۴۱ سال گذشته همیشه آمریکا مخالف جمهوری اسلامی ایران بوده و تحت تأثیر صهیونیست‌ها هیچگاه دلسوز ملت ایران نخواهند بود.

,

حدادی با بیان این مطلب که آقای نوبخت می‌گوید مردم خواستار رفع تحریم‌ها هستند نه یارانه و اعانه، یادآور شد: مدام می‌گویند مشکل مردم، بحث تحریم‌هاست. دولت در این هفت سال شعار رفع تحریم‌ها را سر داده است و سپس بحث مذاکره مطرح شد و اینکه گفتند با برجام تحریم‌ها لغو خواهد شد. اما متأسفانه مشاهده کردیم که نه برجام و نه مذاکره نتیجه‌ای نداشته است؛ بنابراین باید به ظرفیت‌های داخلی و روحیه مقاومت ایمان آورد.

,

وی گفت: یکی از تأکیدات رهبر انقلاب، بحث اقتصاد مقاومتی است که دولت به آن توجهی نداشته؛ درصورتی‌که اقتصاد مقاومتی موئلفه خوبی برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور محسوب می‌شود.

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معتقد است که افرادی مانند آقای نوبخت به خاطر نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰، شیوه فرار رو به جلو را برگزیده‌ است؛ چون به خوبی می‌دانند که عملکرد هفت ساله آنها اصلاً قابل قبول نیست و نتیجه عملکرد آنها تشدید شکاف‌های اقتصادی و اجتماعی بوده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه