اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

بهره‌مندی 951 روستا از نعمت گاز طبیعی/ اجرای طرح گازرسانی به 222 روستای مرزی

بهره‌مندی 951 روستا از نعمت گاز طبیعی/ اجرای طرح گازرسانی به 222 روستای مرزی
هاشمی گفت: کار گازرسانی به 222 روستای مرزی با جمعیتی بیش از 21 هزار و 416 خانوار در دست اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، گازرسانی به روستاهای خراسان‌جنوبی چند سالی می‌شود آغاز شده و با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از روستاهای مرزی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده یا کار گازرسانی در مناطق مرزی در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

در حال حاضر 951 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

,

محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در ادامه نهضت گازرسانی در خراسان‌جنوبی در حال حاضر 402 روستا در چهار شهرستان مرزی نهبندان، درمیان، سربیشه و زیرکوه با جمعیت بیش از 28 هزار و 695 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

,

وی افزود: کار گازرسانی به 222 روستای مرزی دیگر با جمعیتی بیش از 21 هزار و 416 خانوار در این شهرستان‌ها در دست اجرا است.

,

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به این‌که بحث گازرسانی به روستاهای مرزی بسیار مهم است، این امکان علاوه بر ایجاد آسایش و رفاه، به میزان قابل توجهی از قاچاق سوخت از طریق مرزها جلوگیری می‌کند.

,

هاشمی با بیان این‌که استان خراسان‌جنوبی سومین استان پهناور کشور است، گفت: خراسان‌جنوبی دارای بیشترین مرز مشترک با کشور افغانستان است و با اجرای پروژه‌های متعدد گازرسانی اکثر روستاهای مرزی دارای قابلیت گازرسانی، از این نعمت طبیعی بهره‌مند شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع 951 روستای گازدار در سطح استان، تعداد 736 روستا طی سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه