اخبار داغ

سردار حزنی مطرح کرد:

ساختار مردمی بسیج خاری در چشم دشمنان انقلاب

ساختار مردمی بسیج خاری در چشم دشمنان انقلاب
دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: دشمنان خارجی و معاندان داخلی به خاطر مردمی بودن ساختار بسیج و نفوذ آن در میان مردم با سپاه و بسیج مخالف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، سردار سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج در بحث محرومیت‌زدایی و هم در موضوع مقابله با کرونا موفق ظاهر شده است. زمانی که حادثه‌ای رخ می‌دهد بسیج جزء نخستین نهادهایی است که برای مقابله با حوادث حضور پیدا می‌کند و آخرین نهادی هم هست که دست از کار می‌کشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی و معاندان داخلی به خاطر مردمی بودن ساختار بسیج و نفوذ آن در میان مردم، با  سپاه و بسیج مخالف هستند، گفت: تجربه نشان داده وقتی سیستمی حامی مردم باشد و نیز مردمی باشد، هیچ‌گاه پایان نخواهد پذیرفت و تمام توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

,

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپا پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیج در بزنگاه‌ها به میدان آمده که نمونه آن در مسائل مرتبط با سیل، زلزله، مشکلات  سلامت و بهداشت و نیز محرومیت‌زدایی قابل لمس است.

,

حزنی گفت: تا به امروز آمریکا و اسرائیل و حامیان جهانی و منطقه‌ای این دو در پیشبرد اهدافشان علیه ایران و بسیج موفق نبوده‌اند و یکی از دلایل شکست دشمنان این است که بسیج در خدمت مردم بوده و است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه