اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی:

بیش از 2 میلیارد تومان صدقه جمع‌آوری شد/ الکترونیکی شدن رسید قبوض جمع‌آوری صدقات

بیش از 2 میلیارد تومان صدقه جمع‌آوری شد/ الکترونیکی شدن رسید قبوض جمع‌آوری صدقات
رفیعی گفت: در راستای احیا و ترویج سنت‌های حسنه انفاق به منظور کمک به محرومان و نیازمندان در خراسان جنوبی طی ۷ماهه امسال بیش از ۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان صدقه اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در راستای احیا و ترویج سنت‌های حسنه انفاق به منظور کمک به محرومان و نیازمندان مردم متدین استان طی ۷ماهه امسال بیش از ۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان صدقه اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: در خراسان‌جنوبی ۸۱ هزار و ۳۳۹ مشترک صدقات داریم که از این تعداد ۷۸هزار و ۲۵ مشترک صندوق کوچک ، یک هزار و۹۳۶ صندوق بزرگ اماکن و یک هزار و ۳۷۸ صندوق بزرگ معابر در استان فعال است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: بیشترین صدقات جمع آوری شده از صندوق‌های کوچک بوده که ۷۵ درصد درآمدهای صدقات را به خود اختصاص داده است.

,

رفیعی عنوان کرد: صدقات جمع آوری شده  مردم  بر اساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و غیره مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.

,

وی از جایگزین شدن رسید الکترونیکی پرداخت قبوض جمع آوری صدقات به جای رسید دستی از ابتدای آذر خبر داد و گفت: این امردر راستای تحقق امداد الکترونیک بوده و قبوض سنتی تخلیه صندوق‌های صدقات به رسید الکترونیکی آنی تبدیل شده است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که تمامی نیروهای تخلیه‌گر به دستگاه کارت‌خوان سیار اندرویدی مجهز هستند، گفت: افزایش دقت، سرعت، کاهش هزینه‌ها در دریافت صدقات ازجمله مزایای شیوه الکترونیکی تخلیه صدقات در این روش است.

,

رفیعی اظهار کرد: در مراحل بعدی، صندوق‌های صدقات معابر به ‌تدریج کاهش‌یافته و روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقات جایگزین می‌شود.

,

وی به پرداخت صدقات از طریق روش‌های نوین الکترونیکی اشاره کرد و افزود: استفاده از تلفن همراه و با شماره‌گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد  از آسان‌ترین روش‌های پرداخت صدقه الکترونیکی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه