اخبار داغ

مدیر خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

راه‌اندازی تله ویزیت الکترونیکی "تله مدیسین" برای اولین بار در گچساران

راه‌اندازی تله ویزیت الکترونیکی "تله مدیسین" برای اولین بار در گچساران
مدیرموسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد از سیستم پزشکی از راه دور (تله مدیسین) به منظور ارائه خدمات تخصصی پزشکی در درمانگاه شهدای بسیج این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالارغلامیان، مدیرموسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در این خصوص گفت: موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و جهت خدمت رسانی به شهروندان گچساران و نیزدسترسی آسان ‌و سریع به پزشکان متخصص، اقدام به راه اندازی ‌و نصب سیستم "تله مدیسین" یا همان پزشکی از راه دور در مرکز درمانی شهدای بسیج این شهرستان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: از آنجایی که تکنولوژی IT پیشرفت زیادی کرده ودرحال حاضر بسیاری از خدمات از این طریق ارائه می‌ شوند که هم دسترسی آسان تر وهم صرف هزینه های کمتری را برای مردم ایجاد می کند،بنابراین ازطریق همین سیستم های الکترونیکی می توان در جهت خدمت رسانی به بیماران ‌گام بزرگی در توسعه بهداشت و‌سلامت جامعه برداشت.

,

 غلامیان تصریح کرد:این سیستم بصورت صوتی وتصویری بوده و بر اساس برنامه ابلاغی پزشکان متخصص ‌ونیاز درمانی بیمار هماهنگی لازم انجام گرفته که همزمان بیمار می‌تواند با پزشک متخصص ارتباط برقرار کرده و ‌توسط پزشک معالج نیز ویزیت شوند.

,

مدیرموسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد درادامه افزود: بنابراین در کنار بیمار هم یک نفر پزشک عمومی حضوردارد که دستورات درمانی پزشک متخصص را در مرکز درمانی اجرا می کنند.

,

وی ادامه داد: باید توجه داشت که این سیستم نیزکادری مشخص ‌جداگانه و مختص تله مدیسین داشته که شامل پزشک، پرستار و پذیرش است که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این سیستم را در کلیه مراکز درمانی بسیج در سطح استان اجرایی کنیم.

,

غلامیان در ادامه تصریح کرد: در گچساران مرکز درمانی با زیربنای یکهزارو 200 متر مربع در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع در بلوار گلستان (نبش گلستان ۴) ساخته شده که این مرکز هم دارای بخش های عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، سنوگرافی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، خدمات پرستاری و داروخانه است که از لحاظ تجهیزات و فضای بسیار خوب و مناسب و در خور شان مردم ساخته شده و در حال ارائه خدمات در بخش های فعال است.

,

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولین محترم استان مان بتوانیم گام های موثر تری در جهت خدمات رسانی به مردم عزیز برداریم و شاهد رشد و شکوفایی زیرساخت های بهداشتی درمانی و توسعه سلامت که از بزرگترین نعمات الهی است نیزسهمی هر چند کوچک داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه