اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نشست ستاد کرونا مطرح کرد؛

صنعت و معدن بر افزایش روزانه قیمت‌ها نظارت کند

صنعت و معدن بر افزایش روزانه قیمت‌ها نظارت کند
رئیس داشنگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست ستاد کرونا با بیان اینکه صنعت و معدن بر افزایش روزانه قیمت ها نظارت کند، گفت: در حوزه های پزشکی و بهداشتی سالانه قیمت ها 10 الی 15 درصدافزایش دارد و تاپایان سال ثابت است اما در دیگر بخش ها افزایش قیمت روزانه سبب مشکلاتی برای مردم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پرویز یزدانپناه صبح امروز در نشست ستاد کرونا که در ساختمان دولت برگزار شد گفت: تعداد بستری های استان از روزهای گذشته تا امروز 464 نفر است که از این تعداد 181 نفر کرونایی و 33 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در 24 ساعت گذشته 3 فوتی در گچساران و باشت رخ داد و از  284 نمونه دریافت شده 57  درصد نمونه ها موارد مثبت بود که به تریتیب 58 درصد در بویراحمد،16 درصد در گچساران و 10 درصد در باشت و دنا بود.

,

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم این است که سازمان صنعتت و معدن و  تجارت نباید فقط بر تعطیلی ها نظارت کند بلکه باید بر قیمت ها  نظارت داشته باشد زیرا روزانه قیمت ها افزایش پیدا می کند.

,

یزدانپناه گفت: در حوزه های پزشکی و بهداشتی سالانه قیمت 10 الی 15 درصد افزایش داشته و تاپایان سال ثابت است اما در دیگر بخش ها افزایش قیمت روزانه سبب مشکلاتی برای مردم می شود.

,

اعلام افزایش قیمت روزانه توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبب واکنش رئیس سازمان صمت استان شد و حسین پور بیان کرد آقای دکتر یزدانپناه یک نمونه را بیان کنید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ گفت: در حوزه تجهیزات، اکسیژن و مابقی اجناس افزایش قیمت وجود دارد و باید نظارت بر حوزه اصناف صورت گیرد که  قیمت ها افزایش پیدا نکند.

,

وی افزود: در شرایط حاضر اکسیژن ساز حل شده است و قول مساعد برای تحویل 20 تن اکسیژن صورت گرفته است

,

یزدانپناه گفت: تلاش داریم در این هفته تست های PCR  و رپید تست راه اندازی شود و مرکز نمونه گیری و بخش غربالگری در بیمارستان شهید رجایی فعال شود و در ارائه خدمت به مردم مشکلی نباشد.

,

وی بیان کرد: درصدد هستیم تست‌گیری تلفنی و اینترنتی شود و مردم زمان کمتری در مراکز نمونه گیری حضور داشته باشند و درصورت مثبت بودن تست آنها به مراکز درمانی انتقال داده شده تا جلوی پخش بیماری گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه