اخبار داغ

فرماندار گرگان مطرح کرد؛

شب‌بازار گرگان جمع می‌شود/ خودروهایی که مجوز عبور و مرور در شهر را دارند

شب‌بازار گرگان جمع می‌شود/ خودروهایی که مجوز عبور و مرور در شهر را دارند
حمیدی گفت: امکان دارد فردی ساکن گرگان باشد اما دارای پلاک 69 باشد که این فرد بعد از گذشت محدودیت های کرونایی با مراجعه و داشتن مدارک مستدل می تواند جریمه خود را که توسط دوربین ها گرفته شده است را پاک کند اما اگر فردی ساکن گرگان باشد و مدارک مستدل هم داشته باشد اما دارای پلاک خارج استان باشد جریمه اش بخشده نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد حمیدی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: طبق دستورالعمل پلاک غیربومی شهر قرمز در شهرهای دیگر نمی‌تواند عبور و مرور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: پلاک گلستان 59 و 69 است که برای کارمندان یا کسانی که کار واجب دارند مجوز عبور و مرور توسط نهادهای متولی صادر می‌شود برای مثال کسی از گنبد می‌خواهد بیمار خود را به گرگان بیاورد یا فردی از گرگان می‌خواهد برای کار خود که کارمند شهر دیگر است سفر کند می تواند با دریافت مجوز این کار را انجام دهد.

,

وی افزود: اگر ماشین‌های با این دو پلاک توسط راهور استان جریمه شوند نامه خود را مبنی بر ماموریت نشان می دهند و برخوردی نمی شود اما خودروهای دارای پلاک خارج استان به هیچ عنوان حق عبور و مرور در شهر را ندارند.

,

حمیدی عنوان کرد: امکان دارد فردی ساکن گرگان باشد اما دارای پلاک 69 باشد که این فرد بعد از گذشت محدودیت های کرونایی با مراجعه و داشتن مدارک مستدل می تواند جریمه خود را که توسط دوربین ها گرفته شده است را پاک کند اما اگر فردی ساکن گرگان باشد و مدارک مستدل هم داشته باشد اما دارای پلاک خارج استان باشد جریمه اش بخشده نمی شود.

,

فرماندار گرگان در خصوص اولین روز از محدودیت‌های دو هفته ای برای اصناف گفت: همکاری اصناف قابل قبول بود اما در حوزه دست‌فروشان با توجه به شرایط اجتماعی برای برخورد با کمی مشکل رو به رو هستیم ضمن اینکه تمام شب‌بازارهای گرگان نیز بسته می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه