اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه:

بسیج در تمام ادوار تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده است

بسیج در تمام ادوار تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده است
بهروز فخری گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهروز فخری در گفتگو با امروله اظهار داشت: بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به زیبایی متجلی یافته، بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

وی ادامه داد: بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب در کنار مردم تبدیل کند.

سرهنگ فخری خاطر نشان کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه در پایان گفت: هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز و بخصوص بسیجیان شهرستان شهرستان صحنه تبریک و تهنیت عرض می کنم و سربلندی و توفیق روزافزون شما بسیجیان و طول عمر با عزت را برای رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه