اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج انجام گرفت؛

اهدای خون اقشار مختلف بسیج در اردبیل +عکس و فیلم

اهدای خون اقشار مختلف بسیج در اردبیل +عکس و فیلم
اقشار مختلف بسیج در سراسر استان اردبیل با حضور در مراکز انتقال خون با اهدای خون، ضمن تامین ذخیر بانک فراورده های خونی استان و کمک به نیازمندان، بالاترین مرتبه ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اقشار مختلف بسیج همزمان با هفته بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز انتقال خون سراسر استان حاضر شدند تا ضمن اهدای خون و کمک به نیازمندان علاوه بر تامین ذخیره  بانک فراورده های خونی استان، اوج ایثار و فداکاری بسیج را نیز به نمایش گذاشتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رضا ندایی مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به تبیین فلسفه بسیج پرداخت و گفت: اهدای خون یییک از وظایف مردم نوع دوست بویژه بسیجیان است چراکه بسیج اساسا به دنبال خدمت به مردم و گره گشایی از مردم به ویژه مستضعفین است.

,

وی به ایام کرونا نیز اشاره کرد و گفت: مسئولین انتقال خون استان اردبیل با فراهم کردن امکانات لازم، ایمنی اهدا کنندگان خون را تضمین کرده اند بنابراین افراد علاقمند به اهدای خون بدون دغدغه و در کمال آرامش می توانند با مراجعه به مراکز انتقال خود نسبت به ادای وظیفه انسانی خود اقدام کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه